Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Každý druhý víkend nový film

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli a neřeknou?

Nové trolejbusy ze Škodovky umějí jezdit i mimo trakční vedení a jsou vybaveny klimatizací. Zlíňané je dostanou jako první v republice

14.01.2016
Nové trolejbusy ze Škodovky umějí jezdit i mimo trakční vedení a jsou vybaveny klimatizací. Zlíňané je dostanou jako první v republice

Autor: skoda.cz

Popisek: Nové trolejbusy pro Zlín při výpadku elektrického proudu nezablokují dopravu, protože dokážou díky trakční baterii jet i mimo vedení

Plzeňská společnost Škoda Electric vyrobí pro dopravní podnik města Zlín trolejbusy typu 26Tr s trakčními bateriemi, které budou v České republice sloužit ve veřejné dopravě poprvé. Jde o nejkomfortnější vozy, které zákazníkům firma dodává.

„Dvojice vozů pro Zlín budou vybaveny trakčními bateriemi, které umožňují jízdu mimo trolejové vedení. Zlín tak bude prvním městem v České republice, kde budou takové vozy ve veřejné dopravě sloužit,“ uvedl obchodní manažer Škody Electric Radek Kapr a dodal: „Zlín je navíc vůbec první české město, které část trolejbusů vybavilo klimatizací salonu pro cestující. Celou svojí výbavou jde o nejkomfortnější vozy, které zákazníkům dodáváme.“

Do Zlína v minulých letech zamířiloze Škodovky již dvacet pět vozů. Škodovka pro místní dopravní společnost podnik vyráběla celkem čtyři typy vozidel v celkové hodnotě přes 328 milionů korun. Celá dodávka byla spolufinancována z evropských fondů. Celkově plzeňská společnost dodala do Zlína od roku 2004 již čtyřicet osm trolejbusů.

Kromě Zlína jezdí trolejbusy ze Škodovky i v dalších jedenácti městech České republiky, například v Pardubicích, Českých Budějovicích, Hradci Králové nebo v Plzni. Škodovácké trolejbusy jsou vyráběny v souladu s požadavky na udržitelný rozvoj, aby způsobovaly menší znečištění a vykazovaly vyšší energetickou účinnost.

Stalo se u vás něco, co by měli ostatní vědět? Napište na .

Vložil: Redaktor KL

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace