Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Šalamounské řešení. V Třebíči se bude parkovat na autobusáku

21.03.2013
Šalamounské řešení. V Třebíči se bude parkovat na autobusáku

Autor: autobusy.kx.cz

Popisek: autobusové nádraží v Třebíči-ilustrační foto

Rada města Třebíč odsouhlasila návrh, který řeší problém s parkováním v centru města. Přibližně šedesát parkovacích míst totiž vznikne po nezbytných úpravách autobusového nádraží.

„Z pěti nástupišť se jedno téměř nevyužívá. Jde o nástupiště E, to jsme se rozhodli úplně zrušit a sousedící stanoviště autobusů na nástupišti D přemístit na nástupiště A, B a C,“ sdělil radní a šéf třebíčských VV Martin Svoboda.

Podle jeho názoru jde o praktické a efektivní řešení nešťastné situace parkování v centru Třebíče. Autobusové nádraží pochází z 80. let minulého století a jeho kapacita je v dnešní době zbytečně veliká.

Se stavebními úpravami město plánuje začít na přelomu léta a podzimu. Nejdříve bude třeba demontovat ocelovou konstrukci střechy, poté se stavbou betonových svodidel oddělí parkoviště od zúženého autobusového nádraží a nakonec dojde ještě k úpravám vjezdů na obou stranách nádraží.

Občanům vadí, že parkování je drahé

Radnice se snaží stále hledat nová řešení situace. Třebíčanům ale nevadí tolik nedostatečná kapacita parkovišť, ale spíš to, že téměř všechna parkovací místa jsou zpoplatněna. „Jsem podnikatelka a každý den dojíždím do zaměstnání. Parkovací karta na místa poblíž náměstí, kde mám svůj obchod, stojí pět korun měsíčně. To je prostě hrozně moc, přičemž karta negarantuje, že místo bude volné. Ve Znojmě stejná karta stojí padesát korun měsíčně a to je opravdu veliký rozdíl," stěžuje si místní obyvatelka Eva Hrabovská.

„Situace je obdobná v centrech všech historických měst. Stavba parkovišť není zadarmo, parkování tedy také nemůže být," dodává k tomu radní Svoboda.

Lýdie Drlíková

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace