Jihlavská radnice chce znát názory občanů na kulturu, volný čas a cestovní ruch. Dotazník můžete vyplnit i na webu, na deset výherců čekají lákavé ceny
30.05.2016
Foto: jihlava.cz
Popisek: DIOD - divadlo otevřených dveří v Jihlavě
Velké dotazníkové šetření, které je součástí tvorby Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch města, se uskuteční v červnu v Jihlavě. Jde o strategický plán města, jehož cílem je zkvalitnit služby v uvedených oblastech a napomoci Jihlavě profilovat se jako metropole Vysočiny, která je atraktivní pro své obyvatele i návštěvníky.
Tištěná verze dotazníku bude součástí červnového vydání Novin jihlavské radnice, které jsou distribuovány zdarma do jihlavských domácností. Od začátku června budou mít obyvatelé možnost dotazník vyplnit také na stránkách města www.jihlava.cz. „Pestrost a kvalita nabídky je jedním z předpokladů, aby město dokázalo udržet a přilákat mladé lidi, kvalifikovanou pracovní sílu, které se mnohým podnikům aktuálně nedostává, a v neposlední řadě větší množství návštěvníků a turistů, kteří každoročně na Vysočinu zavítají,“ říká k připravované strategii primátor města Rudolf Chloupek
Kdo dotazník vyplní, dostane malý příspěvek pro osobní bezpečnost v dopravě – reflexní pásku s logem města Jihlavy. Po ukončení dotazníkového šetření budezačátkem července vylosováno deset výherců, kteří obdrží hodnotné poukazy na kulturní a volnočasové aktivity:
- 1. cena – dárkový poukaz do ZOO Jihlava v hodnotě 500 korun a kreditová vstupenka do DIOD v hodnotě 300 korun
- 2. a 3. cena - dárkový poukaz do ZOO Jihlava v hodnotě 500 korun
- 4. a 5. cena - rodinná vstupenka do Rodinného parku Robinson v hodnotě 499 korun
- 6., 7., 8. cena - volná vstupenka do Rodinného parku Robinson pro dvě děti v hodnotě 318 korun
- 9. cena - kreditová vstupenka do DIOD v hodnotě 300 korun
- 10. cena – dárkový poukaz do ZOO Jihlava v hodnotě 200 korun
Výherci budou kontaktováni na uvedené emailové adresy či telefonní čísla.
Do tvorby strategie a mapování současné situace se od ledna 2016 zapojila zhruba stovka místních aktérů z oblasti kultury a cestovního ruchu. Získané názory od obyvatel budou klíčovou součástí celkové zprávy o stavu kultury a cestovního ruchu v Jihlavě. „Ta bude dále podkladem pro pracovní skupiny, které budou v období od srpna do října navrhovat konkrétní opatření a řešení. Do pracovních skupin je možné se zapojit na veřejném setkání, které se koná 22. června v DIOD od 16 hodin a je otevřené všem, kdo mají o danou problematiku zájem,“ zve k účasti náměstek primátora Milan Kolář. Na setkání je třeba se registrovat, podrobnější informace případně podá Lenka Mikletičová, pište na adresu ');.
Stalo se u vás něco, co by měli ostatní vědět? Napište na .
Vložil: Redaktor KL