Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

V neděli občas něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

MFF Karlovy Vary 2021

MFF Karlovy Vary 2021

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i všechno kolem

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Knižní recenze

Knižní recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Projekt Jedu na dřeň, do něhož se zapojil i mostecký autodrom, se pyšní zlatou EFFIE AWARDS. Do letošního ročníku kampaně se nově zapsalo téměř sedm stovek zachránců životů

10.11.2016
Projekt Jedu na dřeň, do něhož se zapojil i mostecký autodrom, se pyšní zlatou EFFIE AWARDS. Do letošního ročníku kampaně se nově zapsalo téměř sedm stovek zachránců životů

Foto: agentura Reklamní inženýři

Popisek: Kampaň "Jedu na dřeň" letos pokračovala druhým rokem.

Asociace komunikačních agentur (AKA) ocenila v soutěži o nejefektivnější reklamu pod názvem EFFIE AWARDS projekt Jedu na dřeň, jehož cílem je pomoci zachránit životy co nejvíce pacientů trpících chorobami krvetvorby. Porota v kategorii Sociální, ekologický, zdravotní a kulturní marketing udělila kampani z dílny zlínské reklamní agentury Reklamní inženýři první místo. Premiéru měla v loňském roce mezi diváky Barum Czech Rally Zlín. Letos se do kampaně zapojili také návštěvníci evropského šampionátu okruhových tahačů Czech Truck Prix 2016, který hostil o víkendu 3. a 4. září mostecký autodrom.

Radost z ocenění neskrýval generální ředitel společnosti AUTODROM MOST Jiří Volovecký. „S agenturou Reklamní inženýři, která s podporou Autoklubu ČR projekt zaměřila na fanoušky i účastníky motoristických soutěží, chceme spolupracovat i v příštím roce. Už jsme zahájili jednání. Počet potenciálních dárců kostní dřeně, kteří do registru vstoupili právě při Czech Truck Prix, je více než potěšující. Naši společnou ochotu a nezištnost při snaze pomoci nemocným ocenil i Český registr dárců kostní dřeně děkovným dopisem,“ uvedl.

„Jsem rád, že se naše dílo dočkalo tak prestižní ceny a ještě větší radost mám z toho, že kampaň funguje opravdu skvěle a díky jejím výsledkům můžeme konstatovat, že se nám za celou dobu trvání až do dnešního dne podařilo pro Český národní registr dárců získat 1 252 potenciálních zachránců života. Statisticky to znamená až deset zachráněných životů,“ sdělil své pocity za tvůrce kampaně Tomáš Šula.

Kampaň letos pokračovala druhým rokem. Zatímco loni oslovila jezdce a návštěvníky Barumky, letos přibyl právě i závod evropského šampionátu okruhových tahačů Czech Truck Prix v Mostě. Zdravotníci odebírali dobrovolníkům krev při obou motoristických podnicích v místech, kde proudily davy fanoušků. Stačilo se tedy pouze na pět minut zastavit ve stanu Jedu na dřeň. Zatímco loňský premiérový ročník kampaně zapsal do registru 571 nováčků, letos to bylo dokonce 681 potenciálních zachránců životů. Na mosteckém autodromu neváhalo rozšířit registr dárců kostní dřeně 251 diváků.

Tuzemskou podobu celosvětové soutěže pořádá AKA letos podevatenácté. Práce posuzuje porota složená z marketérů významných společností, odborníků z výzkumných agentur, publicistů a respektovaných osobností agenturního trhu. Poprvé se akce letos konala pod záštitou prezidenta Hospodářské komory Vladimíra Dlouhého. „To nepokládáme za formalitu. Je to první krok k uznání komerční komunikace jako odvětví, které roztáčí ekonomiku, stimuluje poptávku a zaměstnává tisíce vzdělaných lidí,“ vysvětlil předseda pořádající asociace Marek Hlavica.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na .

Vložil: Lucie Bartoš

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace