Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Založení vlastního dopravce, který by byl zřizován Ústeckým krajem, je v tuto chvíli pouze jednou z variant možného řešení autobusové dopravy

08.03.2017
Založení vlastního dopravce, který by byl zřizován Ústeckým krajem, je v tuto chvíli pouze jednou z variant možného řešení autobusové dopravy

Autor: litomericko24.cz

Popisek: Autobusová doprava - ilustrační foto

Reakce Krajského úřadu Ústeckého kraje na článek v Děčínském deníku

Rádi bychom uvedli na pravou míru informace v článku, který vyšel v Děčínském deníku dne 8. března 2017 k problematice krajské dopravy.

Založení vlastního dopravce, který by byl zřizován Ústeckým krajem, je v tuto chvíli pouze jednou z variant možného řešení autobusové dopravy v budoucích letech. Připravit návrh bylo odboru dopravy krajského úřadu uloženo i usnesením zastupitelstva na posledním únorovém jednání. Jde tedy stále o jednu z možností, kde ještě není znám přesný model. Aktuálně stále funguje Doprava Ústeckého kraje v současném režimu, tak jak jsou cestující zvyklí. 

Náklady dopravců na roční provoz jsou ve výši zhruba 520 milionů korun, část těchto nákladů pokryjí tržby z jízdného, zbylou ztrátu, tedy 380 milionů korun ročně, hradí Ústecký kraj ze svého rozpočtu.

Nákup autobusů již mají stávající dopravci rozpočítán v nákladech na provoz, tedy v již zmíněných 520 milionech korun. Stejně by tedy mohl postupovat v případě vlastního dopravce i Ústecký kraj.

Hodnota 520 milionů korun se skládá především z prostředků na nákup pohonných hmot, nákladů na mzdu řidičů a dalšího personálu i odpisů vozidel. Od této částky se poté odečtou vybrané tržby z jízdného. Zvýšení nákladů lze předpokládat v tuto chvíli o aktuálně požadované prostředky na navýšení mezd řidičů, tedy zhruba 60 milionů korun ročně.

Celkové náklady v případě založení krajského dopravce by tak mohly být odhadem 580 milionů ročně. Jde ovšem o odhadované náklady, není to tedy částka, kterou máme uvedenou v rozpočtu ve výdajích. Ve chvíli, kdy bude připraven model založení krajského dopravce, bude teprve možné mluvit o konkrétních nákladech.

Stalo se u vás něco, co by měli ostatní vědět? Napište na .

Vložil: Redaktor KL

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace