Andrej Babiš koupí televizi Barrandov! Mediální odborník rozebírá taktiku šéfa ANO ohledně rozšiřování jeho mediálního impéria
01.12.2013
Foto: Hans Štembera
Popisek: Andrej Babiš
Mediální odborník Petr Žantovský pravidelně publikuje v Parlamentních listech.cz ohlédnutí za uplynulým týdnem ve sdělovacích prostředcích. Tentokráte se věnoval i rozšiřujícímu se mediálnímu impériu Andreje Babiše.
„Nemůžu si odpustit Rádio Impuls a jeho domluvený, i když zatím ještě neschválený, přesun pod křídla skupiny Agrofert Media. Došlo tady k trošku podobnému triku jako s nákupem Mafry, kdy pan Babiš dlouho jednal s Ringierem, vypustil i informaci, že ho přebírá a těsně před ukončením tohoto jednání najednou zčistajasna vystřelil blesk a Babiš koupil Mafru,“ připomíná pro ParlamentníListy.cz Petr Žantovský.
Je jasné, že má Andrej Babiš políčeno i na televizi
Podobně se to odehrávalo v rozhlasovém prostředí, protože se velmi dlouho vypouštěly balónky o tom, že kupuje Media Marketing Services, což je skupina, kam patří Radio City, Rádio Blaník a další radia, ale nakonec Andrej Babiš koupil Rádio Impuls. „Jako člověk, který pozoruje činnosti pana Babiše dlouhodobě, bych neměl být překvapen, protože bych měl čekat, že akce pana Babiše jsou takhle strategicky připravované a vždy, když se vypustí nějaký balónek, tak lze očekávat úder právě z opačné strany,“ míní mediální odborník.
Podle něj už nákupy Andreje Babiše v mediálním prostředí začínají vypadat jako šablona. „Tak jsem zvědavý, když se teď už několik měsíců šušká o tom, že pan Babiš jedná s Ivanem Zachem o jeho podílu v Primě, nebo možná dokonce i s těmi Švédy, tak jestli náhodou není na spadnutí koupě jiné televize. Asi tedy ne Novy, ale třeba Barrandova. Nelze to vyloučit. Každopádně to, že má pan Babiš políčeno na televizi, je jasné a je to otázka velmi krátkého času,“ uzavírá své ohlédnutí za uplynulým týdnem v médiích Petr Žantovský.
Jiří Hroník
Zaujal Vás tento článek? Posílejte nám svoje názory i podněty na ');! Těšíme se na ně.
Vložil: Anička Vančová