Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
MFF Karlovy Vary 2019

MFF Karlovy Vary 2019

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i drsná kritika

Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Reportáže z míst, kde se natáčely kinohity

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Kladenské listy: Alternativní řešení problém dostavby R7 nevyřeší

15.02.2013
Kladenské listy: Alternativní řešení problém dostavby R7 nevyřeší

Popisek: ilustrační foto

Premiér Nečas vyřešil otázku rychlostní komunikace spojující Prahu se severem Čech po svém, když vzkázal starostům a primátorům, že na její dostavbu sice nejsou peníze, ale vláda se pokusí hledat levnější alternativy alespoň na zlepšení situace.

Tím reagoval na společnou výzvu starostů Loun, Postoloprt, Žatce, Slaného a primátorů Mostu a Chomutova, kteří ho v listopadu dopisem požádali o dokončení rychlostní komunikace R7. Žádali urychlenou dostavbu R7 jako čtyřproudé komunikace a přidělení peněz na už naprojektované úseky. Premiérova odpověď se však některým starostům nezdá jako dostačující.

První úsek R7 z Ruzyně k Makotřasům se otevřel už v roce 1964, stavba od té doby postupovala jen velmi pomalu. Na šedesáti kilometrech frekventované čtyřpruhové silnice jsou už jen dva krátké úseky. Její velká část je přitom stavěna jako polovina rychlostní silnice, aby bylo možné druhý pár pruhů celkem levně přistavět. Ředitelství silnic a dálnic navíc v loňském roce zrušilo tendry na projektovou dokumentaci k dostavbě dalších úseků.

Rozestavěný úsek mezi Chomutovem a sjezdem na obec Velemyšleves bude měřit 15,8 kilometru a bude zřejmě nadlouho posledním, který se na této komunikaci řidičům otevře. Ředitelství silnic a dálnic uvedlo možný termín otevření této části září 2013. Stavba má stát asi 4,5 miliardy korun.

Podle statistik policie je úsek mezi Slaným a Chomutovem jedním z nejnebezpečnějších v České republice. Lidé tu jezdí velmi rychle a nezodpovědně. V roce 2008 například při srážce mikrobusu a nákladního automobilu u Panenského Týnce zemřelo osm lidí.

(zdroj: kladenskélisty.cz)

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace