Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
MFF Karlovy Vary 2019

MFF Karlovy Vary 2019

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i drsná kritika

Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Každý druhý víkend nový film

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Čím e-shopy znepříjemňují zákazníkům nákup?

26.05.2015
Čím e-shopy znepříjemňují zákazníkům nákup?

Autor: Martin Kovář

Popisek: Počítač, ilustrační foto.

Český národ často a rád nakupuje na internetu. Většina z nás si někdy objednala zboží z e-shopu a polovina aktivních uživatelů internetu dokonce takto nakupuje pravidelně. Přináší to řadu výhod. Zákazníci internetových prodejen si vyberou zboží z pohodlí domova a leckdy i výrazně ušetří.

Jaká je ale druhá strana mince nákupů v e-shopech? Co Čechům nejvíce vadí?

Špatná orientace v jednotlivých krocích objednávky

Až 29 % českých e-shopů má nevýrazná hlavní nákupní tlačítka a zákazník se tak hůře orientuje v jednotlivých krocích objednávky. Taková špatná navigace ke košíku může vést až k opuštění e-shopu a k nedokončení objednávky. Zákazníci vyžadují co nejjednodušší postup a hladký průběh celého nákupního procesu.

Krok zpět = smazání vyplněných údajů

Občas se stane, že během vyplňování objednávkového formuláře se musí zákazník vrátit zpět, ale všechny vyplněné údaje se mu smažou. I takový nešvar dokáže zkazit celkový dojem z jinak přehledného e-shopu.

Nutná registrace

Řada e-shopů vyžaduje registraci i při jednorázovém nákupu. Většina lidí o registraci ale nestojí, protože to s sebou přináší zasílání reklam a newsletterů. Výhodu tedy mají ty e-shopy, které nepodmiňují nákup souhlasem k odběru marketingových sdělení.

Zboží skladem ve skutečnosti není skladem

Zpravidla u menších e-shopů se zákazník může setkat s tím, že ačkoliv se zboží tváří jako skladem, opak je pravdou. Zákazník zjistí, že zboží není dostupné, až když jej objedná nebo zaplatí. Poté mu nezbývá nic jiného, než objednávku stornovat nebo čekat, až e-shop zboží znovu naskladní.

Co ale musíme e-shopům přičíst k dobru, je ve většině případů rychlost dodání zboží, možnost výběru z více dodavatelů a rozšiřování platebních možností. Takovou populární a bezpečnou variantou se v poslední době stává platba prostřednictvím předplacené karty Paysafecard. Tuto kartu o nominální hodnotě od 100 do 2 000 Kč zakoupíte v trafice a nákup uhradíte zadáním 16mistného PIN kódu.

Vložil: Anička Vančová

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace