Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Volby 2017

Volby 2017

Žhavá část kampaně se blíží

Letošní Karlovy Vary

Letošní Karlovy Vary

Co se dělo na festivalu

Kultura

Kultura

Pojďme se bavit: Je tu hudba, film, knihy, výstavy, nechybí exkluzivní recenze

Životní knockouty

Životní knockouty

Dal vám život ránu na solar? Nejste v tom sami, čtěte skutečné příběhy

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě celebrity dobrovolně neřeknou?

Rozhovory

Rozhovory

Politici, umělci, zkrátka každý, kdo má co říci

L´Oréal hledá mladé talenty, má vlastní strategii pro uplatnění absolventů. Vítězové mezinárodní studentské soutěže L´Oréal Brandstorm tu často najdou práci

23.06.2014
L´Oréal hledá mladé talenty, má vlastní strategii pro uplatnění absolventů. Vítězové mezinárodní studentské soutěže L´Oréal Brandstorm tu často najdou práci

Autor: L´Oréal

Popisek: L´Oréal, ilustrační foto

Společnost L´Oréal vytvořila speciální program pro absolventy vysokých škol, díky kterému získává nové nadané zaměstnance. Každoročně se tímto způsobem u firmy, která je v České republice osmým nejoblíbenějším zaměstnavatelem, uplatní několik desítek studentů a čerstvých absolventů. V náboru hraje významnou roli mimo jiné mezinárodní studentská soutěž L´Oréal Brandstorm, jejíž výsledky byly nedávno vyhlášeny.

„Absolventi škol patří k rizikovým skupinám, které se hůře uplatňují na trhu práce. Za loňský rok tvořili podle statistik téměř sedm procent ze všech nezaměstnaných v České republice. Kromě jiného za to může nedostatek praxe a zkušeností či vliv ekonomické krize. My naopak mezi absolventy aktivně hledáme mladé talenty, kteří se mohou v budoucnu stát součástí našeho týmu,“ řekla Lucie Loukotová, personální ředitelka společnosti L´Oréal.

Výsledky českého kola byly vyhlášeny 28. dubna, jehož vítězný tým postoupil do mezinárodního finále, které proběhlo 13. června v Paříži. Vítězem se letos stal tým z Malajsie, následovaný studenty z Pákistánu a Japonska. Celkem se utkalo 13.000 účastníků z 360 univerzit z dvaačtyřiceti zemí z celého světa. „Díky účasti v soutěži L´Oréal Brandstorm mohou studenti získat zkušenosti, jak teorii uplatnit v praxi. V mnoha zemích tak v pobočkách společnosti L´Oréal v současné době působí pracovníci, kteří svou kariéru odstartovali právě účastí v této soutěži. Dokázali se uplatnit nejen na poli marketingu, ale i financí či prodeje,“ uvedla dále Loukotová.

Účast v soutěži mi pomohla sehnat práci, říká marketingový ředitel

Celosvětově společnost L´Oréal pořádala marketingovou soutěž Brandstorm letos již po dvaadvacáté. Česká republika je součástí projektu od roku 2007. L´Oréal ČR také pravidelně nabízí dlouhodobé pracovní stáže studentům, a to na stránce loreal.jobs.cz.

Jedním z někdejších účastníků soutěže Brandstorm je i Lukáš Saitz, který pracuje ve společnosti L´Oréal od roku 2008 a to na různých pozicích v rámci marketingu, aktuálně je marketingovým ředitelem jedné z největších značek – L´Oréal Paris. „Jako student jsem znal spoustu teorie a to, co mi nejvíc chybělo, byla praxe. Při soutěži Brandstorm jsem mohl uplatnit svoje vědomosti a získat zkušenosti, které mi škola nemohla poskytnout. Nakonec mi účast v soutěži pomohla i při získání práce,“ řekl Saitz.

K náboru mladých talentovaných pracovníků slouží firmě L´Oréal i program Pepiniere (trainee). Umožňuje uchazečům vyzkoušet si různé pozice, dozvědět se vše o společnosti, a najít to, v čem jsou opravdu nejlepší. Hlásit se do něj mohou absolventi průběžně či prostřednictvím studentských soutěží Brandstorm a Reveal. Trainee program trvá přibližně rok, pokud účastník nedostane nabídku stálé pozice dříve. Účastníci začínají v terénu, aby poznali obor důkladně, pak se posouvají na juniorskou pozici.

(zdroj: Universum Global)

O společnosti L´Oréal

L´Oréal se věnuje kráse - kosmetickému průmyslu již více než 150 let. Její portfolio čítá 28 mezinárodních, vzájemně se doplňujících značek. L´Oréal je coby přední světová kosmetická firma přítomna ve všech distribučních sítích dělících se na 4 divize: na trhu spotřebního zboží, tedy v obchodních domech, supermarketech a drogeriích, v cestovním maloobchodě i ve značkových prodejnách a parfumériích.  Celá skupina vygenerovala v roce 2013 obrat ve výši 23 miliard korun a po celém světě zaměstnává 77 500 lidí po celém světě. Samotným jádrem (strategií) L´Oréal je výzkum a inovace. Tomu se věnuje specializovaný tým složený z více než 4 000 lidí, pracující na plnění kosmetických tužeb po celém světě a přilákání další miliardy nových zákazníků. Na konci roku 2013 vydala společnost nový závazek udržitelnosti pro rok 2020 „Sharing Beauty with all“, který stanovil velmi ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny. Více informací o společnosti a závazku najdete na loreal.com.

O L´Oréal Česká republika 

Na českém trhu společnost L´Oréal funguje od roku 1994 a v současné době zaměstnává na 300 zaměstnanců. V České republice sídlí vedení pro Českou a Slovenskou republiku  Maďarsko. L´Oréal je 8. nejpopulárnější zaměstnavatel v České republice. L´Oréal ČR také pravidelně nabízí dlouhodobé pracovní stáže studentům, a to na stránce loreal.jobs.cz.

O Brandstorm

Celosvětově společnost pořádá skupina L´Oréal marketingovou soutěž Brandstorm pro tříčlenné týmy letos již po dvaadvacáté. Hra byla poprvé uvedena ve Francii na téma Kérastase – trh pro vlasovou péči. Rychle ale získala na popularitě a již v roce 1997 se konalo první mezinárodní kolo, kterého se zúčastnilo 7 zemí. Toto číslo však stabilně roste. Česká republika je součástí projektu od roku 2007. V každé zemi proběhne regionální kolo, vítězný poté postoupí do finale v Paříži, kde se utka o hlavní výhru. Letos jí była dovolená v hodnotě 10 000 EUR. Zadáním było uvedení na trh známé americké značky Kiel´s.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Anička Vančová

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace