Sotva se tu ohřála, a už se míchá i do politiky. Na co všechno si brousí zuby mladá hvězdička pop music

11.08.2017

Autor: Facebook

Popisek: Celeste Buckingham

Kdo by to byl řekl, že téhle uhrančivé zpívající mezinárodní krásce, která sice vypadla ze soutěže Česko Slovensko hledá SuperStar, ale proslavila se více než vítěz, je teprve dvaadvacet. Do politiky se už ale plete.

Celeste Buckingham působí rozhodně mnohem vyzráleji než jiné dívky jejího věku. Není zvykem, aby se dvacetiletá zpěvačka vyjadřovala k politice, ani Celeste se prý nechce do státních záležitostí míchat, ale například na Mečiarovy amnestie (šlo o amnestie v souvislosti s únosem syna slovenského prezidenta – pozn. red.) má svůj názor, který dala v rozhovoru pro Instinkt jasně najevo.

Podepsala petici za zrušení amnestií

Stane se u nás, aby se dvacetiletá herečka či zpěvačka vyjádřila k politické situaci, která má kořeny až v devadesátých letech? Ne, to jistě ne. Tyhle hvězdičky většinou loví popularitu na selfíčkách v bikinách a do věcí veřejných se nepletou. O to více překvapilo Celestino vyjádření: „I když se snažím do politiky nemíchat, nechtěně jsem se do ní zamotala, když jsem podepsala petici za zrušení Mečiarových amnestií. Ptala se mě na to slovenská média, debatovala jsem o tom s fanoušky i ‘nefanoušky‘, lidé říkali, co víš o Mečiarovi? Tys na Slovensku nebydlela, když Mečiar v roce 1998 amnestie vyhlásil. Ano, nezažila jsem Mečiarovu vládu, ale ti, kdo ji zažili, tu budou už jen nějakých čtyřicet let, my mladší třeba osmdesát. O naši budoucnost jde víc než o tu jejich. A naší zodpovědností je vyjádřit se k tomu, co podle nás není správné. O pravdě a právu můžeme debatovat, ale když si myslím, že je něco nespravedlivé, nebudu sedět a dělat, že se nic neděje,“ uvedla Celeste v rozhovoru.

Jako malá země se bojíme ještě víc

Přitom Vladimír Mečiar má na Slovensku stále hodně přívrženců a po podobném vyjádření může známá osobnost čekat, že třeba o část fanoušků přijde. Podle Celeste je i strach z uprchlické krize, který na Slovensku cítí, dost přehnaný: „Když se na Slovensku objeví Afričan, lidé na něj civí. Jako malá země se neznámého bojíme ještě víc. Kdyby na Slovensku, když jsem se tam s rodinou v devadesátých letech přestěhovala, vládly nálady jako dnes, možná bychom tam nezůstali a ze mě by nebyla slovenská zpěvačka,“ prohlásila. Celeste je velmi zajímavým mixem všech možných národností, její tatínek je Američan, který má britské a irské kořeny, zatímco maminka je zčásti Íránka, zčásti má také ruské geny.

Nebraňme se jinakosti

„Když se bráníme jinakosti, ztrácíme nové možnosti,“ tvrdí dále Celeste, která se narodila ve Švýcarsku a ještě nedávno bydlela v americkém Nashville. Nyní je zpět v Bratislavě, kde koncertuje a chystá se na vydání nové desky. Svou kariéru odpíchla v pouhých patnácti letech, proto z ní můžeme mít dojem, že je mnohem starší než na svých dvaadvacet. Ze SuperStar vypadla celkem záhy, obul se do ní třeba její krajan rapper Rytmus, který byl v porotě, ale ukázalo se, že pro ni vítězství nebylo zdaleka důležité. Své místo na slunci si totiž vydobyla i tak.

I ji pomlouval bulvár za postavu

Už za tři roky po vypadnutí ze SuperStar se do talentové soutěže vrátila, tehdy to bylo do Česko Slovenského X Factoru, a zde již nesoutěžila, ale zasedla v porotě. A na to, že jí nebylo ani dvacet let, působila neuvěřitelně vyzrále a její soudy zněly fundovaně. A pochopitelně působila také jako okrasa. Je velmi výrazná, vypadá skvěle, ačkoliv ani ona neunikla bulváru, když se do její postavy strefoval. Šlo ale jen o hloupé pomluvy, ze kterých si naštěstí nic nedělá.

Zpívá anglicky a nevadí to

Nejnověji uvidíme Celeste ve filmu Bajkeři, který bude vyprávět o partě mladých nadšenců do kol. Nejde o její první filmování, objevila se už v pohádce Láska na vlásku, kde hrála – jak jinak než princeznu. Kromě toho studuje, vydává novou desku a i tohle léto koncertuje jako o život. V jejím případě fanoušci zcela skousli to, že zpívá anglicky. Nebo že by ti slovenští byli tolerantnější?

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na

Vložil: Michaela Špačková