Tuto nejkrásnější sexy herečku na světě uvidíte jen na ČT art. Podívaná, která stojí opravdu za to, je ukrytá mezi odpadem

29.04.2017

Autor: wallpapers

Popisek: Americká sebomba Christina Hendricks

Ve stínu nesmyslných detektivních seriálů a nekonečných repríz starých zábavných pořadů vysílá Česká televize nejlepší díla světové televizní tvorby. Hned poté, co skončil výjimečný dánský televizní seriál Vláda, nasadila další řadu slavného politického dramatu Dům z karet. Diváky elitního kanálu ČT art pak každé úterý odmění americkými Šílenci z Manhattanu, ověnčenými Zlatými glóby a Cenami Emmy. Ve srovnání s tím, jaký odpad vysílají ostatní tuzemské televize, jde o mimořádné divácké zážitky.

Ani jeden z uvedených titulů přitom rozhodně není podívanou, určenou pouze pro náročné artové publikum. Ba naopak. Nechybí jim nic z toho, co zvyšuje sledovanost: napínavý scénář, dramatické vztahy mezi hlavními hrdiny, silné milostné příběhy ani atraktivní herci. Hrdiny nesmírně úspěšného a také respektovaného amerického seriálu Šílenci z Manhattanu jsou pracovníci smyšlené newyorské agentury, nápadně se však podobající těm skutečným. Hlavní postavou je charismatický fešák Don Draper. O tomto talentovaném reklamním mágovi nikdo z kolegů netuší, že je ve skutečnosti vrahem, skrývajícím se za jinou identitou. Každý mu závidí jeho první i druhou krásnou manželku, které však bez skrupulí podvádí. Svoje problémy řeší nekonečným množstvím cigaret a alkoholu.

Sexbomba Christina

Dokonalý svět, plný dokonalých lidí jako ze žurnálu, však skrývá profesní i privátní dramata. To se týká i další hrdinky Šílenců z Manhattanu, asistenky Joan Harrisové. Hraje ji americká sexbomba (a to doslova) Christina Hendricks, která byla v různých anketách označena za  nejkrásnější nebo nejpřitažlivější ženu světa a za  majitelku ideálních ženských křivek. A v seriálu Šílenci z Manhattanu ji nelze opravdu přehlédnout. Nádherný obličej a vlasy i urostlá postava z ní dělají skutečnou femme fatale, která v seriálu zamotá hlavu mnoha svým kolegům, ale přesto je v soukromém životě velmi nešťastná. Podle televizní kritičky Mary McNamary rozpoutal způsob, jakým Christina Hendricks ztvárnila postavu Joan, revoluci ve vnímání ženské krásy.

Samotné ztělesnění krásy

Díky ní vznikl nový ideál ženy, vracející se ke skutečné ženské kráse, jak ji dříve představovaly Marilyn Monroe nebo Jean Russell. Dokonce i tak výstřední návrhářka, jakou je legendární Vivienne Westwood, Christinu popsala jako samotné ztělesnění krásy.

Zato samotné herečce se pozornost, věnovaná jejím vnadám, příliš nelíbí, i když sama dělá vše pro to, aby na ně upozornila. Pověstné jsou její výstřihy, z nichž se dere ven bujné poprsí. Poté co pokračovala v natáčení dalších řad Šílenců, stěžovala si, že média se příliš soustředí na ženská těla a nikoliv na talent hereček. Zdůraznila, že na seriálu Šílenci z Manhattanu pracovala až do vyčerpání svých sil, ale stejně hlavní pozornost poutala její postava. Což naštěstí není tak úplně pravda, protože byla za svůj výkon nominována šestkrát na prestižní cenu Emmy. A za své, většinou vedlejší role získala další významná ocenění.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na