Časopis Playboy úplně ztratí svoji tvář, jeho zakladatel Hugh Hefner se nejspíš zbláznil. Proč chce ze stránek vyházet všechny provokativní nahotinky?
18.10.2015
Foto: allclip.net
Popisek: Nejslavnější bonviván Hugh Hefner se dvěma svými 'zajíčky'. Krásky po jeho boku musely být vždy především hodně mladé, s dokonalou postavou a plavovlasé.
Po desetiletích mimořádné úspěšnosti po prakticky celém světě ztratí oblíbený pánský časopis Playboy svou tvář. Z jeho stránek totiž definitivně zmizí snímky nahých krásek v provokativních pózách, které už jsou prý přežitek.
O radikální změně, o níž rozhodla redakční rada, informovala s odvoláním na článek deníku The New York Times agentura DPA. V nové podobě bude Playboy vycházet od jara, krásné ženy z jeho stránek sice nezmizí, neměly by se ale již na záběrech objevovat úplně nahé. Podle citovaného vyjádření šéfa americké redakce Scotta Flanderse toto rozhodnutí odráží současnou dobu, kdy Playboy již dávno nemusí bojovat za společenskou přijatelnost zobrazování nahých těl a záběry „jakéhokoli představitelného sexuálního aktu se dají získat zadarmo jediným kliknutím“. Návrh redakce již odsouhlasil i zakladatel magazínu Hugh Hefner, kterému do oslavy devadesátin chybí pouze půl roku.

Zajíčci Playboye v 50. letech minulého století
Nahota už tolik nevydělává
Vzhledem k současné situaci již tvůrci Playboye považují za přežitek podněcování mužské fantazie fotografiemi obnažených hvězd, jako byly v minulosti mimo jiné provokatérka Madonna, sex symbol Sharon Stone či topmodelka Naomi Campbell. Radikální změnu způsobil celosvětový rozmach sociálních sítí, na nichž si každý snadno najde vše, po čem jeho duše prahne, a navíc většinou úplně zdarma. Nástup počítačové éry výrazně ovlivnil právě i prodejnost Playboye. Podle odhadu mediální organizace Alliance for Audited Media se od roku 1975 postupně snížil jeho náklad z původních 5,6 milionu výtisků na pouhých 800 tisíc.

Hugh Hefner se svou třetí, o šedesát let mladší manželkou Crystal, s níž se oženil v roce 2012. Modelka
a začínající zpěvačka Crystal se stala Playmate prosince 2009 a i ji stránky Playboye proslavily
Ztělesnění promiskuity
Luxusní americký měsíčník Playboy je především synonymem pro erotické fotografie žen, mnohdy z řad velmi známých osobností. Založil ho v roce 1953 chicagský rodák Hugh Hefner, majitel a šéfredaktor vydavatelství Playboy Enterprises, International Hugh M. Hefner. Proslavil se jako promiskuitní bonviván, chodící především s velmi mladými kráskami, jichž má zpravidla sedm až deset současně. Jeho měsíčník, vycházející v mnoha jazykových mutacích téměř po celém světě, přináší zajímavé informace z oblasti módy, sportu, nejnovějších technických vymožeností, luxusního zboží, cestování, automobilismu a profily významných osobností a rozhovory s nimi. V České republice se prodává od roku 1991.
Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na ');.
Vložil: Adina Janovská