Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
MFF Karlovy Vary 2019

MFF Karlovy Vary 2019

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i drsná kritika

Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Reportáže z míst, kde se natáčely kinohity

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Celníci udeří na kamiony ve středočeských obcích. Ty se brání vysílačkami

26.04.2013
Celníci udeří na kamiony ve středočeských obcích. Ty se brání vysílačkami

Autor: Středočeský kraj

Popisek: Častější kontroly lépe odhalí kamiony, které ničí středočeské silnice.

To, že kamiony ničí středočeské obce, je všeobecně známé stejně jako to, že jakékoliv snahy je z obcí vykázat na patřičné komunikace, se doposud míjely účinkem. Ale zdá se, že se blýská na lepší časy, kamiony by ze středočeských silnic měli vykazovat celníci.

„Přetížené kamiony patří k našim nejpalčivějším problémům, které nás trápí. I jejich vinou jsou poškozovány silnice, na což právem poukazují nejen běžní motoristé, ale i slušní autodopravci, kteří dodržují předpisy,“ upozorňuje hejtman Středočeského kraje, Josef Řihák (ČSSD), který se při této příležitosti setkal s vedením Celního úřadu (dále jen CÚ) pro Středočeský kraj. Ředitel úřadu Vladimír Pidrman hejtmana informoval o změnách, k nimž došlo od 1. ledna 2013 v souvislosti s modernizací Celní správy ČR a s přechodem na dvoustupňovou organizační strukturu organizace.

Ředitel Pidrman dále představil strukturu CÚ pro Středočeský kraj včetně územních pracovišť, která jsou jeho součástí. Zmínil též, že vedení CÚ pro Středočeský kraj od začátku roku uskutečňuje osobní setkání se starosty všech obcí s rozšířenou působností ve svém regionu a dalšími představiteli ostatních složek státní správy, se kterými Celní správa ČR (CS) spolupracuje. „Cílem těchto schůzek je nejen představení kompetencí celní správy, ale zejména rozšíření a prohloubení vzájemné spolupráce v oblasti kontrol a dodržování celních a daňových předpisů,“ zdůraznil ředitel Vladimír Pidrman.

Příbram bez celnice

Hejtman Středočeského kraje Josef Řihák poděkoval celníkům za jejich činnost. Zároveň si ale posteskl, že je škoda, že při reorganizaci celní správy bylo zrušeno územní pracoviště v Příbrami. „Třetí největší město ve středních Čechách tak nyní nemá celnici, což velmi komplikuje činnost místním podnikatelům, kteří obchodují se zahraničními partnery,“ řekl hejtman Řihák. Představitelé vedení středočeského celního úřadu s hejtmanem dále hovořili o tom, jaké jsou možnosti zlepšení práce celníků a jak by bylo možné zefektivnit prováděné kontroly. „Domluvili jsme se, že krajský odbor dopravy vytipuje další vhodné kontrolní místo, které by se dalo ve středních Čechách vytvořit. Musí zde být možné bezpečně odstavit kamion, který porušuje předpisy.

Podle celníků je velkým problémem skutečnost, že řidiči kamionů si o probíhajících kontrolách velmi rychle předají zprávu pomocí vysílaček.  „Dříve, než se zpráva o kontrole rozšíří, podaří se nám obvykle zkontrolovat jenom tři až čtyři kamiony,“ konstatoval ředitel CÚ pro Středočeský kraj Vladimír Pidrman.

Jana Vlková

Zaujal Vás tento článek? Posílejte nám svoje názory i podněty na !Těšíme se na ně.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace