Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Album Ondřeje Suchého

Album Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Hořící auto v tunelu, havarovaný autobus, přes 30 zraněných… Co to bylo za masakr? Čtěte

25.09.2014
Hořící auto v tunelu, havarovaný autobus, přes 30 zraněných… Co to bylo za masakr? Čtěte

Foto: vizualizace TTNZ

Popisek: Hromadnou havárii s vyšším počtem zraněných musí integrovaný záchranný systém zvládnout i ve ztížených podmínkách tunelu Blanka

Havárie dvou osobních aut, z nichž jedno začalo okamžitě po nárazu hořet, autobus plný lidí, napasovaný do pilíře mostu… Jak se s tak obrovským masakrem vypořádá Integrovaný záchranný systém hlavního města Prahy?

Součinnost, systém velení a vzájemnou komunikaci složek Integrovaného záchranného systému hl. m. Prahy (IZS), Magistrátu hl. m. Prahy a dalších subjektů při dopravní nehodě v tunelovém komplexu Blanka prověří dnes simulovaná nehoda v tunelové troubě B tunelového komplexu Blanka ve směru do Tróje. Po simulovaném střetu dvou aut jedno začne hořet, řidič autobusu se ve snaze vyhnout se této nehodě narazí do pilíře mostu. Na místě se tak ocitá 35 zraněných. Tématem cvičení je společný zásah složek IZS, role magistrátu a dalších subjektů při dopravní nehodě s velkým počtem zraněných v tunelovém komplexu Blanka.

Procvičit spolupráci složek IZS

Účelem cvičení je procvičit spolupráci složek IZS, prověření způsobu nájezdů do tunelových trub, zjištění kapacity nástupních ploch venku i uvnitř, prověření reálných dojezdových časů v běžném provozu ve všední den, prověření komunikace mezi operačními středisky složek IZS a dispečinky dopravy a technologií, procvičení taktiky zásahu s velkým počtem raněných a v součinnosti s Leteckou službou PČR procvičení přepravy zraněných a dalších činností.

Vrak autobusu od DP, 35 figurantů...

Vrak autobusu poskytl na cvičení pražský dopravní podnik, dvě osobní vozidla zase Hasičský záchranný sbor hl. m. Prahy, akce vyžadovala účast 35 figurantů. „Simulační cvičení společných zásahů u mimořádných událostí s větším počtem zraněných mají rozhodně svůj význam. Dobrá spolupráce všech složek je základem úspěšného zvládnutí těchto neštěstí,“připomněl ředitel pražské záchranky Zdeněk Schwarz. „Jako u každé tunelové stavby na území Prahy se jednotky HZS hl. m. Prahy potřebují seznámit s podmínkami zásahu v dostatečném předstihu před otevřením. U takto složitého komplexu je obzvlášť důležité si stavbu tzv. osahat a spolu s ostatními složkami IZS se naučit využívat technologie, kterými je tunel Blanka vybaven. Ke zvýšení bezpečnosti uživatelů tunelového komplexu přispěje i nově pořizovaná speciální technika, kterou pro potřeby HZS hl. m. Prahy hlavní město financuje,“ dodal náměstek ředitele HZSP Oldřich Klegr.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Redaktor KL