Nabourala mě tramvaj! Nesnáším MHD už i z auta! Notorická průšvihářka Agáta Prachařová způsobila ve svém meďouru dopravní kolaps. Co se stalo?
30.03.2015
Autor: Facebook
Popisek: Agáta Prachařová zablokovala v páteční dopravní špičce půlku Smíchova, podle předpisů nehodu nezavinila. Otázkou však zůstává, jestli se vůbec před najetím na tramvajové koleje podívala do zpětného zrcátka.
Dcera Veroniky Žilkové se zase vyznamenala, v pátek totiž zablokovala dopravu v polovině Smíchova. Na samém prahu víkendu zastavila čtyři tramvajové linky, zdržela stovky Pražanů, a navíc se pořádně prohne i pojišťovna.
Já nic, já muzikant! Takový postoj zaujala modelka, proslavená především svými průšvihy, poté co zablokovala jednu z nejvytíženějších pražských tramvajových tras. Prostě šlápla na brzdy těsně před tramvají. Že za ní jede, byť pomalu, několikatunový kolos? No bóže, byl přece až druhý!
Ucpala půlku Smíchova
Ke kolizi došlo v pátek krátce po desáté hodině dopoledne nedaleko stanice metra Hradčanská, v úseku, jímž projíždí tramvajové linky od Anděla a nábřeží přes Klárov. Své počínání vysvětlila dcera herečky Veroniky Žilkové jednoduše – v místě nehody je zúžená komunikace, a tak prostě musela najet na koleje. Za vše podle ní může řidička tramvaje, která už nestihla po modelčině manévru několikatunový kolos dobrzdit.
V místě nehody je zúžená komunikace, a proto prý musela Agáta na koleje. Kolize ho samozřejmě okamžitě totálně ucpala, vytvořila se kolona tramvají, jejíž důsledky pocítily stovky cestujících, od Národního divadla až po smíchovský Anděl. „Nabourala mě tramvaj!!! Nesnáším MHD už i z auta!!“ komentovala modelka nehodu na svých facebookových stránkách. Otázkou zůstává, zda bezohledně a nečekaně švihla před tramvaj 'myšku' a nešťastná řidička soupravy už neměla šanci střetu zabránit, nebo stále ještě netuší, že automobil nemá zpětná zrcátka pouze ke kontrole make-upu. O jejích řidičských schopnostech se totiž tradují doslova legendy.

Zablokováním kolejí způsobila Prachařová nehodu, kterou však podle předpisů, které mají nejspíš za úkol především usnadnit rozhodování, zavinila nešťastná tramvajačka. Dorazila totiž na místo až jako druhá.
Pojišťovna se prohne
„Hysterická paní to do mě narvala. Říkala, že si nevšimla a nestihla to dobrzdit. Byla chudák nějaká zmatená. Přijelo vozidlo dopravního podniku a dostala jsem protokol, že vina je zcela na paní řidičce,“ řekla Prachařová serveru Super.cz. Její prohlášení potvrdil i mluvčí Dopravního podniku hl. m. Prahy Jiří Štábl. „Krátce před desátou hodinou došlo ke střetu tramvaje linky 20 s osobním vozidlem. Nehoda byla zaviněna naší řidičkou, která uznala vinu, a oba účastníci se domluvili na místě bez přítomnosti policie. Škoda byla naprosto minimální a nedošlo ani k žádnému zranění,“ konstatoval.
Tak jednoduché to ale nakonec nejspíš nebude. Agátin terénní mercedes má totiž rozbitá zadní světla a podle jejího tvrzení bude muset být vyměněn i zadní nárazník. Je tudíž víc než pravděpodobné, že se konečná suma na účtu z autorizovaného servisu vyšplhá až je stovce tisíc. Potvrdila to i modelka. „U mercedesu to tak už je, že to bude stát tolik,“ dodala. Navíc není právě vhodný její komentář o 'hysterii' postižené tramvajačky, která byla podle očitého svědka z nehody vynervovaná především po zjištění, do koho nabourala. Vždyť kdo v Česku by neslyšel o Agátině schopnosti vyrobit pořádný skandál ze sebemenší prkotiny, ve snaze na sebe upozornit.
Tramvajákům zvedla mandle
Agátin přístup rozlítil řidiče tramvají, kteří denně zápasí v ulicích s bezohledností řidičů. Za všechny kolegy se do ní pořádně 'obula' na sociálních sítích Jarka Brokešová, která se koncem roku 2004 proslavila tím, že se neúspěšně snažila o vstup do Armády ČR, poté co si nechala změnit pohlaví. Původně ženatý otec dvou dětí Jiří Brokeš překonal psychicky náročné období až do finální operace díky travesty souboru. Díky lékařům se tak 'zrodila' půvabná brunetka Jaroslava, které poté žádala o vstup do profesionální armády. Rekrutační středisko od začátku o její přeměně vědělo, úspěšně absolvovala řadu psychologických a zátěžových testů, přesto ji armáda odmítla přijmout s odvoláním na dosud platnou vyhlášku, zamezující vstup transsexuálům. Jarka se začala bránit a její případ rozpoutal mediální smršť. Nyní se živí jako řidička pražské tramvaje, a tak ani není divu, že jí Agátina nehoda i následné komentáře některých uživatelů Facebooku pořádně zvedly hladinu adrenalinu v krvi.
„Samozřejmě že jako u každé dopravní nehody existuje viník, v tomto případě tedy zaměstnanec DP. Bylo to takzvané neodhadnutí průjezdního profilu – zaviněná nehoda. Nevím, co tady máte za stupidní kecy na adresu nás dopraváků, že něco takového děláme schválně. Tramvaj je vlak, vlak jezdí po kolejích, a tento tramvajový vlak navíc po kolejích v kolikrát hustém provozu. Brzdná dráha vlaku je delší než u auta,“ připomíná Brokešová starou známou pravdu na sociální síti a dodává: „Já naopak zažívám arogantní řidiče aut, kteří nerespektujíc dopravní předpisy omezují bezpečnost provozu, telefonují za jízdy atd… našlo by se povícero příkladů. A pak se stávají nehody, které jsou ale jednoznačně na stranách druhých. U této nehody bylo štěstím, že nedošlo k žádnému zranění, buďme za to rádi. A už žádné nadávky na naši práci – je opravdu fest náročná.“
Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na ');.
Vložil: Adina Janovská