Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Francouzskému pekařství PAUL se v České republice daří, otevřelo již šestnáctou pobočku

14.09.2016
Francouzskému pekařství PAUL se v České republice daří, otevřelo již šestnáctou pobočku

Foto: Paul

Popisek: Nejnovější otevřenou prodejnou je PAUL na Vítězném náměstí v pražských Dejvicích

Celosvětová síť francouzských pekařství PAUL vstoupila na český trh v roce 2008 a od té doby se počet jejích poboček kontinuálně rozrůstá. Zatím aktuálně poslední otevřenou prodejnou je PAUL na Vítězném náměstí v Dejvicích. Celkový počet poboček tak dosáhl 16, včetně tří stánků na Letišti Václava Havla. To, že Čechům francouzské pečivo a další speciality zachutnaly, potvrzuje i stále stoupající návštěvnost prodejen. Každý den obslouží české pobočky pekařství PAUL více než 6 000 zákazníků.

„Mezi nejprodávanější produkty v našem portfoliu patří bezpochyby klasický máslový croissant, který v prodejním mixu tvoří 13% z celkových prodejů,“ říká Roman Plíva, Business Unit Director pekařství PAUL a doplňuje: „Croissanty prodáváme jak samostatně, tak různě upravené a doplněné kvalitními surovinami. Velmi blíbený je například croissant plněný výběrovou šunkou a sýrem Ementál.“ Pekařství PAUL reaguje i na aktuální trendy a chutě zákazníků, výsledkem je croissant plněný kozím sýrem President a sušenými brusinkami. „Okamžitě po startu kampaně se z tohoto produktu stala hvězda našeho portfolia a díky tomu byl do nabídky zařazen trvale“.

V průběhu roku 2016 došlo také k obměně v nabídce chlebů a baget. „Většinu těst pro naše výrobky připravujeme v centrální pekárně, situované v centru Prahy. Zde veškeré postupy respektují 126 let tradice pečení chleba a baget,“ vysvětluje pan Plíva a pokračuje: „Nově připravujeme pro zákazníky Ořechový chléb, který mohu osobně doporučit v kombinaci s plísňovými sýry nebo paštikou. Zajímavý je i chléb Campagne z pšeničné a žitné mouky, který se hodí velmi dobře k masům a uzeninám. Pro české zákazníky bude navíc zajímavý i svou chutí, která velmi připomíná český chléb, ovšem upečený na francouzský způsob.“

Paul Dejvice

Pro české zákazníky vytvářejí v pekařství PAUL i speciální produkty, inspirované místními preferencemi zákazníků. Příkladem jsou zmíněné plněné croissanty, které se staly klasikou, nebo loňský vánoční bestseller, Tartaletka s bílou čokoládou a kokosem. „Tato receptura, která pochází přímo „z naší hlavy“, zaujala i ve Francii a byla dokonce zařazena do nabídky i v jiných regionech.“

„Zákazníci vyhledávají stále častěji kvalitní potraviny a jsou si ochotni za ně i více připlatit. V pekařství PAUL jde navíc kvalita ruku v ruce s úžasným zážitkem chuťovým i vizuálním – naše výrobky a prostředí, ve kterém se prodávají, působí pozitivně na všechny smysly našich zákazníkům, kteří se k nám pak rádi vracejí,“ uzavírá Roman Plíva.

Vložil: Redaktor KL

Tagy
PAUL,