Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Jana Nagyová Nečasová změnila barvu… i profesi. Otevřela si záhadný obchod s podezřele lacinou, údajně luxusní módou. Je jen mizerná obchodnice, anebo jde o fintu?

25.05.2016
Jana Nagyová Nečasová změnila barvu… i profesi. Otevřela si záhadný obchod s podezřele lacinou, údajně luxusní módou. Je jen mizerná obchodnice, anebo jde o fintu?

Autor: Webové stránky projektu

Popisek: Jana Nečasová si na pražském Andělu otevřela butik, kam ale není lehké se vůbec dostat... Modelky na jejích webových stránkách prezentují modely určené zjevně „vrchním ředitelkám“.

Bývalá šéfka Úřadu vlády, zdá se, rozjíždí nové podnikání. Už nechce být osobní koučkou, dala se na módu. A jako důkaz sama změnila image. Z blondýny je teď liška ryšavá, patrně se domnívá, že je to in. Jenže v jejím novém butiku se jaksi nedá nakoupit.

MF DNES se rozhodla zjistit, jak to v pražském butiku Jany Nečasové vypadá. Jenže nezjistila takřka nic, lidem z Mafry tu prý nic neprodají. Živnost si někdejší šéfka sekretariátu premiéra Petra Nečase a jeho nynější manželka proslulá svou vášní pro kabelky založila koncem března a obchod právě rozjíždí.

Nečasová prodává kabelky

Zároveň ji ale čeká několik soudů a také žaloba  v kauze korupce exposlanců a krácení daně. Nečasovou totiž detektivové obvinili, že nezaplatila darovací daň z drahých kabelek, šperků či oblečení, které dostávala od vlivných lidí. Pro módu tedy měla Jana slabost odjakživa. Její butik se údajně zaměřuje na prodej nadčasového oblečení a nechybí ani Nečasové oblíbené kabelky. Jen jsou výrazně levnější a kvalita už od letmého pohledu podstatně jinde, než jsme u paní Nečasové zvyklí. A pak je tu ještě maličkost. Nakoupit v Janině butiku je úkol hodný Mistra Yody.

Jana Nečasová změnila barvu vlasů

Individuální přístup smrdí

Na stránkách se totiž dozvíte jen to, že jde o salon, kterému jde o individuální přístup k zákazníkovi a že se tedy musíte objednat na osobní schůzku. Dost zvláštní u obchodu, kde šaty stojí dva tisíce a sukně devět . Být v ceně o pár nul víc, člověk by ty obstrukce možná i chápal. Co chybí úplně, je informace o původu nabízené módy – jde o dovoz? Odkud ale? O českou módu? Od koho? Prostě záhada. Leda že by…

Že by „obchodováním“ zdržovala soudy?

Vnucuje se otázka, jestli založením obchodu nesleduje Nečasová taktiku pro nadcházející soud. O něčem podobném se totiž mezi lidmi, kteří Nečasovou znají, před časem mluvilo. „Pokud již paní Nečasová v té věci nevypovídala, teoreticky by mohla tvrdit, že si opatřovala zboží pro nový obchod, ale i to by musela doložit. Asi by taková taktika u soudu neměla význam, protože by musela tvrdit, že měla úmysl už jako šéfka kabinetu premiéra založit si obchod, ale to je na hraně logiky. Navíc pokud někdo říká, že jí danou věc daroval, tak i v případě, že by ji zpeněžila, musela by daň zaplatit,“ míní advokát Jaroslav Ortman. Nečasová se k tomu nevyjádřila.

Novináři nemají na kabelky nárok

„Vybíráme pro vás nadčasové modely, které skvěle padnou a v šatníku se moc neohřejí, protože je budete rády nosit. Navštivte nás a vyberte si svůj nový módní kousek. Rády vás přivítáme,“ honosí se reklama podpořená fotografiemi s modelkami v perfektně padnoucím oblečení. I fotky působí slušně – kombinace streetového prostředí, casual módy a zajímavých detailů. No dobře. Na adrese ovšem obchod nenajdete. Jen zvonek, na který nikdo nereaguje. Pokud si zboží objednáte přes mail, ozve se vám Nikola Nagyová, dcera Jany Nečasové, a domluví si s vámi schůzku. Pokud ovšem neprolustruje vaše číslo a nezjistí, že jste třeba novinářka. V tom případě máte smůlu stejně jako kolegyně z MF DNES, která si po netu objednala kabelku: „Vaše rezervace na kabelku Red byla zrušena. Děkujeme za váš zájem, ale s redakcemi MAFRY zásadně nekomunikujeme. S pozdravem, Nikola,“ dočetla se v sms zprávě.

Zajímavá firemní filosofie

NoTime Fashion má být založena na osobním přístupu k zákaznicím. Evidentně to zahrnuje i důkladnou lustraci… Jako butik je firma dost mimo jak zbožím, tak paranoidním přístupem. Co se to tedy v nenápadném smíchovském činžáku vlastně děje? Asi je zbytečné podotýkat, že Jana Nečasová se k celé kauze zatím nevyjádřila.  

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.     

Vložil: Lucie Kolouchová

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace