Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

A je to tady. Babiš ušetří, televizi si už kupovat nemusí. Stačí když ovládá radu, navíc mu prý jedna velká TV už částečně patří

27.07.2015
A je to tady. Babiš ušetří, televizi si už kupovat nemusí. Stačí když ovládá radu, navíc mu prý jedna velká TV už částečně patří

Autor: TV Prima

Popisek: Andrej Babiš v Show Jana Krause

Kam až sahá Babišův vliv na dění v českých televizích, analyzuje SvobodnéFórum.cz. Například si všímá toho, že Rada pro rozhlasové a televizní vysílání řešila spor s TV Barrandov, když televize odvysílala reportáž o časopisu Sedmička. Podle serveru je zvláštní, že když FTV Prima propagovala časopisy ministra financí Andreje Babiše, Rada nereagovala.

Regule RRTV přitom výslovně zakazují, aby televize v hlavní zpravodajské relaci divákům nabízela koupi výrobku, formou „více se dočtete“. RRTV však Primu požádala pouze o vysvětlení, kdežto v případě výše uvedené Sedmičky TV Barrandov zkritizovala.

„Pořad opakovaně propagoval aktuální vydání daného časopisu. V tomto kontextu byly prezentovány vybrané atraktivní kauzy a další informace s cílem vzbudit u diváků zájem o koupi tiskoviny,“ zní odůvodnění RRTV.

Prima už částečně Babišovi patří?

I z toho je zřejmý Babišův vztah s televizí Prima, ČT Babiš pro změnu kritizuje – ona sama zase kritizuje ministra financí. TV Barrandov Jaromíra Soukupa je pro Babiše nepříjemným soupeřem, ale i na něj je připraven.

„TV NOVA se tváří neutrálně, protože ještě před pár měsíci se hovořilo o zájmu Babiše o její koupi. A zatímco u nejúspěšnější komerční televize se o koupi pouze psalo, pak – podle spekulací přímo z televizního prostředí – Prima už částečně Babišovi patří. Proč by jinak jako jediný chodil do diskusního pořadu bez oponenta, jeho výrobky by byly propagovány a časopisy dostávaly prostor ve zprávách,“ konstatuje SvobodnéFórum.cz.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Redaktor KL

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace