Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosář Ely Novákové

TV glosář Ely Novákové

Co budou dávat v bedně? Víme

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Pražská doprava

Pražská doprava

Zajímavosti i aktuality

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturně politického redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A nově i ty televizní

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Recenze

Recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Děs a hrůza! Nejbizarnější předvolební materiály hodnotí anketa. Dejte také hlas svému ´favoritovi‘

17.11.2014
Děs a hrůza! Nejbizarnější předvolební materiály hodnotí anketa. Dejte také hlas svému ´favoritovi‘

Foto: Facebook

Popisek: Jednou z nominovaných předvolebních hrůz je billboard kandidátky do Senátu za hnutí ANO, sexuoložky Laury Janáčkové

Kandidát jako Superman či Batman, kandidátka v negližé, politická strana jako čisticí prostředek nebo dobrý život na hřbitově. To je jen ukázka z perel letošních politických kampaní. Jejich bizarnost můžeme hodnotit v internetové anketě, kterou pořádá Institut politického marketingu s podporou webu Médiář.cz.

Když jde o to prodrat se mezi konkurenty až na špičku v podvědomí veřejnosti, fantazie politických stran a hnutí stále více ztrácí jakékoli zábrany a kreativita jejich politických marketérů nezná hranic. Výsledkem jsou dílka, nad nimiž zůstává rozum stát. Osvědčená reklamní strategie, že čím větší pitomost lidem naservírujeme, tím víc si ji budou pamatovat, se prodrala i do politických klání, která by si přece jen měla zachovávat určitou úroveň.

My zíráme, vy zíráte – Vizír!!!

Vzpomínáte si ještě na jednu z prvních porevolučních reklamních kampaní na zaručeně nejlepší prací prostředek, z níž si dělal legraci celý národ? S kvalitou a duchaplností svých projektů si někteří autoři reklam hlavou nelámou ani dnes, hlavně když to funguje, a zručnou argumentací zřejmě dokážou o své pravdě přesvědčit i zadavatele. A tak během předvolebních kampaní na nás na nárožích, billboardech či dopravních prostředcích stále častěji jukají výsledky jejich kreativity ve stylu „my zíráme – vy zíráte“. A funguje to, opravdu zíráme! Chcete také zírat? Nahlédněte do fotogalerie vybraných předvolebních ´superšpeků‘:

Ty nejneuvěřitelnější počiny se právě nyní utkají o titul Nejhorší politická reklama roku v anketě, kterou pořádá Institut politického marketingu. Anketa je protipólem právě probíhající soutěže Zlatý lístek, v níž mohou kandidáti, volební týmy a agentury bojovat o titul nejlepší kampaň. ,,Rostoucí počet chytrých telefonů s foťáky a připojením k internetu vynesla na světlo světa – a hlavně na Facebook – skvosty politického marketingu, které jsme snad ani vidět nechtěli,“ komentuje rozšíření bizarních počinů v letošních předvolebních kampaní Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu.

Jak se kampaň dělat nemá

„Anketou chceme upozornit na to, jak se politické kampaně nemají dělat, a samozřejmě také pobavit,“ dodává Šíma. Internetová veřejnost může do 30. listopadu hlasovat v pěti kategoriích:

nejbizarnější slogan
nejbizarnější umístění
nejbizarnější video z provoleb
nejbizarnější video z komunálních a senátních voleb
největší bizár roku

V každé kategorii je možno udělit pouze jeden hlas. ,,V některých případech je skutečně obtížné vybrat to ‘nejlepší‘,“ komentuje vybraný materiál Šíma.

Do ankety jsou zařazeny materiály, nominované návštěvníky serveru Médiář.cz a provozovateli facebookové stránky Český politický bizár. Své kandidáty mohla nominovat i veřejnost, zařazen mohl být jakýkoliv materiál, použitý v politických kampaních v roce 2014. Pořadatelé nominace následně ověřili a vytvořili finální seznam, z nějž můžeme vybírat až do 30. listopadu ty ´nejzdařilejší‘ počiny politických marketérů, hlasovat můžete stále i vy, a to ZDE. Výsledky ankety budou vyhlášeny v průběhu prosince na webových stránkách kampaně.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Adina Janovská

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace