Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

MFF Karlovy Vary 2021

MFF Karlovy Vary 2021

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i všechno kolem

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Knižní recenze

Knižní recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Ubožák, křivák, perverzák. Podle šéfa iniciativy ´Islám v ČR nechceme´ to je prorok Mohamed, jehož životopis je jak sbírka psychiatrických diagnóz. Opravdu drsný projev

20.01.2015
Ubožák, křivák, perverzák. Podle šéfa iniciativy ´Islám v ČR nechceme´ to je prorok Mohamed, jehož životopis je jak sbírka psychiatrických diagnóz. Opravdu drsný projev

Foto: Hans Štembera

Popisek: Martin Konvička na demonstraci

Náboženství, které je založeno na teroru a hodnotách vytvořených chlapem, který měl problém především sám se sebou, jehož životopis vypadá jako sbírka psychiatrických diagnóz a jehož činy by stačily na osádku středně velkého vězení, v České republice nechceme. Takový názor má na druhé nejrozšířenější náboženství světa zakladatel inciativy „Islám v ČR nechceme“ Martin Konvička. Podle něj si Češi v boji proti „fanatickým trapákům“ vedou dobře, na vavřínech by ale usnout neměli. Například je prý třeba postavit islám na roveň nacismu.

„Jako asi většina z nás jsem v posledních pár dnech sledoval debaty okolo našeho shromáždění. Označovali nás za SRAZ XENOFOBŮ, FAŠOUNŮ, NÁCKŮ. Nic takového před sebou nevidím – vidím lidi různého věku, pohlaví, sociálního postavení, životních stylů – které spojuje to, že milují svobodu. Neváhali jste obětovat čas, pohodlí, často i finanční prostředky, přijeli z velké dálky, riskovali zhoršení pověsti u svých blízkých, abyste přišli říct – NE, ne ideologii, která je s lidskou svobodou v rozporu,“ zahájil Konvička svůj proslov na páteční demonstraci proti Islámu konající se před Pražským hradem.

Ke svolání shromáždění vedl činovníky internetové iniciativy „Islám v České republice nechceme“, v jejímž čele Konvička stojí, kromě jiného masakr v redakci pařížského humoristického časopisu. Ten Konvička považuje za zbabělou vraždu neozbrojených novinářů, vykonanou džihádistickými zmetky jako trest za takzvanou „urážku Proroka“, což je údajně podle věrouky zvané Islám neodpustitelný, hrdelní zločin.

„Západ, respektive jeho představitelé, se pár dní tvářil zděšeně – jen aby zase, ústy mediálních hlav a národních vůdců, kterým by nikdo soudný nesvěřil ani trafiku, spadnul do staré známé písničky. ‚Vrahy byli teroristé a špatní muslimové.‘ ‚Teror nemá nic společného s islámem.“ ‚Islám je mírumilovný a všechny nás obohacuje sluncem a láskou.‘ Vrcholem vší hanby byla pařížská tryzna, kde prezident země, jejíž občany džihádisté střílejí jako koroptve, pochodoval ruku v ruce s blízkovýchodními tyrany, zástupci teokratických totalit jako Katar a Saúdská Arábie – za ‚svobodu slova‘,“ čílil se zavilý bojovník proti Islámu.

Mrtvý zoufalec jako morální a životní vzor

Důvodů, proč bychom druhé nejrozšířenější náboženství na světě neměli v České republice tolerovat, nachází Konvička hned několik. Jednak je prý nástrojem šíření islámu od samého počátku terorismus či válka bez pravidel, jednak prý znamená islám podřízení. „Podřízení člověka pravidlům, která údajně diktoval jakýsi alláh, ve skutečnosti však jistý Mohamed, chlap, který měl problém především sám se sebou, jehož životopis vypadá jako sbírka psychiatrických diagnóz a jehož činy by stačily na osádku středně velkého vězení. Věrolomnost. Porušování slova. Megalomanie a narcismus. Přepadávání slabších. Zabíjení bezbranných zajatců a zotročování zajatkyň. Hrabivost. Sadistická likvidace protivníků, především těch, kteří se mu dovolili vysmívat. Neuvěřitelně hnusné chování k ženám. Podivné sexuální perverze, z nichž asi nejšílenější bylo prznění devítileté „manželky“, kterým se ten ubožák ještě chlubil. A do toho všeho pověrčivost, obsedantní rituály týkající se tělesné čistoty, oděvu nebo chování při vyměšování. A tenhle dávno mrtvý zoufalec, tohle klubíčko podrazů, křiváren a komplexů, má být pro islámské věřící morálním a  životním vzorem,“ popisoval Konvička.

Islám podle něj požaduje po lidech buď přijetí islámu, neboli ono podřízení se a de facto ubití svědomí a lidskosti v člověku, nebo podřízené postavení občanů druhé kategorie, lovné zvěře. A tento islám se, prý vinou hloupé politiky posledních desetiletí, šíří Evropou a začíná zapouštět kořeny i u nás. 

Jsme sekulární, skeptičtí, svobodomyslní, zdravě cyničtí…

Když Konvička někdy před 15 lety začal růst islámu na Západě sledovat, doufal prý, že se západní Evropa vzpamatuje, že její vůdcové musejí mít plán B, že oficiální řeči o „náboženství míru“ jsou jenom hra o získání času. Když začalo být jasné, že tomu tak není, věřil údajně alespoň této zemi, tomuto národu. „Jsme sekulární, skeptičtí, svobodomyslní, zdravě cyničtí – a hlavně pořád máme relativně čerstvou zkušenost s totalitou. Doufal jsem v odpor celé společnosti, ve všech jejích vrstvách, věřil jsem, že se nenecháme zlákat středověkou blbárnou. Spoléhal jsem na zesměšňování islámu v médiích a kultuře, skrz které islám přestane být „sexy“ pro jejich mladou generaci; v podrazy českých byznysmenů, které zlomí místní finanční bázi džihádu, v solidaritu mezi lidmi, která jim zabrání skupovat zde nemovitosti, v drobnou úřední šikanu na všech frontách, která jim ztíží stěhování sem, a také v český humor, který jasně ukáže, co jsou zač – fanatičtí trapáci,“ rozjel se Konvička a jedním dechem dodal, že to vše se do značné míry děje. Češi si prý vůči islámu vedou lépe, než většina národů kolem, což nám údajně dává pět až sedm let náskoku před západní Evropou.

Usínat na vavřínech bychom ale neměli. „Naším dlouhodobým cílem je právní postavení islámu na roveň nacismu: zákaz jeho šíření, propagace a veřejného vyznávání, tvrdé potlačení jeho veřejných projevů, současně jeho společenské odsouzení. A ať si říkají, že to nejde, že jsme vázáni smlouvami se stále sebevražednější EU. Faktem je, že západní země budou brzy mít tolik starostí samy se sebou, že nám do toho ani nestihnou mluvit,“ zakončil Konvička svůj projev.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.          

Vložil: Anička Vančová