Sbírka v prodejnách Lidl vynesla rekordní částku 14 milionů korun
10.01.2015
Autor: Parlamentní listy
Popisek: Během pouhých čtrnácti dnů se v prodejnách Lidl vybralo na pomoc vážně nemocným dětem 12,5 milionu korun. Nejštědřejší byli stejně jako v předchozích dvou letech zákazníci v Příbrami.
Čtrnáctidenní sbírka Srdce pro děti v prodejnách Lidl vynesla přes 12,5 milionu korun. Společnost Lidl tuto částku navýšila na 14 milionů a celková suma je tak o šest milionů vyšší než loni. Peníze pomohou vážně nemocným dětem prostřednictvím obecně prospěšné společnosti Život dětem.
Sbírka se uskutečnila ve 229 prodejnách Lidl od 17. do 30. listopadu 2014. Zákazníci mohli do sbírky přispět nákupem samolepky ve tvaru srdce s logem projektu v hodnotě 30 korun. Ze všech prodejen Lidl na území ČR se přitom nejvíc peněz vybralo stejně jako v předchozích dvou letech v prodejně v Příbrami, kde lidé touto formou přispěli částkou více než 143 000 korun. Hranici 140 000 korun překročily také prodejny v Turnově a Praze 8.
„Moc jsme si přáli v letošní sbírce překonat hranici 10 milionů korun, ale že se nám to podaří s takovým náskokem, to jsme nečekali. Z částky jsme nadšení a velký dík patří hlavně našim zaměstnancům za jejich nasazení a také zákazníkům za jejich štědrost,“ uvedla Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl. Spolupráce maloobchodního řetězce Lidl s obecně prospěšnou společností Život dětem pokračuje již čtvrtým rokem a za tu dobu se podařilo zlepšit život zhruba 500 nemocným dětem.
Finanční prostředky ze sbírky slouží k nákupu zdravotnického materiálu a potřeb pro děti s těmito vážnými onemocněními: spinální svalová atrofie a dystrofie, dětská mozková obrna, cystická fibróza, mukopolysacharidóza, autismus, kombinované postižení, onkologická onemocnění a nemoc EB tzv. motýlích křídel.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl otevřela prvních čtrnáct prodejen v České republice v roce 2003. Během svého působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 230 prodejen. Lidl se stal čtyřikrát Obchodníkem roku. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelností, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti vždy stojí zákazník.
Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech, prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin jsou krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.
Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.
Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na ');.
Vložil: Redaktor KL