Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Sbírka v prodejnách Lidl vynesla rekordní částku 14 milionů korun

10.01.2015
Sbírka v prodejnách Lidl vynesla rekordní částku 14 milionů korun

Autor: Parlamentní listy

Popisek: Během pouhých čtrnácti dnů se v prodejnách Lidl vybralo na pomoc vážně nemocným dětem 12,5 milionu korun. Nejštědřejší byli stejně jako v předchozích dvou letech zákazníci v Příbrami.

Čtrnáctidenní sbírka Srdce pro děti v prodejnách Lidl vynesla přes 12,5 milionu korun. Společnost Lidl tuto částku navýšila na 14 milionů a celková suma je tak o šest milionů vyšší než loni. Peníze pomohou vážně nemocným dětem prostřednictvím obecně prospěšné společnosti Život dětem.

Sbírka se uskutečnila ve 229 prodejnách Lidl od 17. do 30. listopadu 2014. Zákazníci mohli do sbírky přispět nákupem samolepky ve tvaru srdce s logem projektu v hodnotě 30 korun. Ze všech prodejen Lidl na území ČR se přitom nejvíc peněz vybralo stejně jako v předchozích dvou letech v prodejně v Příbrami, kde lidé touto formou přispěli částkou více než 143 000 korun. Hranici 140 000 korun překročily také prodejny v Turnově a Praze 8.

„Moc jsme si přáli v letošní sbírce překonat hranici 10 milionů korun, ale že se nám to podaří s takovým náskokem, to jsme nečekali. Z částky jsme nadšení a velký dík patří hlavně našim zaměstnancům za jejich nasazení a také zákazníkům za jejich štědrost,“ uvedla Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl. Spolupráce maloobchodního řetězce Lidl s obecně prospěšnou společností Život dětem pokračuje již čtvrtým rokem a za tu dobu se podařilo zlepšit život zhruba 500 nemocným dětem.

Finanční prostředky ze sbírky slouží k nákupu zdravotnického materiálu a potřeb pro děti s těmito vážnými onemocněními: spinální svalová atrofie a dystrofie, dětská mozková obrna, cystická fibróza, mukopolysacharidóza, autismus, kombinované postižení, onkologická onemocnění a nemoc EB tzv. motýlích křídel.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních čtrnáct prodejen v České republice v roce 2003. Během svého působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 230 prodejen. Lidl se stal čtyřikrát Obchodníkem roku. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelností, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti vždy stojí zákazník.

Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech, prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin jsou krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.

Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Redaktor KL

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace