Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosář Ely Novákové

TV glosář Ely Novákové

Co budou dávat v bedně? Víme

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Pražská doprava

Pražská doprava

Zajímavosti i aktuality

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturně politického redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A nově i ty televizní

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Recenze

Recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Chtěli na sebe upozornit, vymysleli ptákovinu! S čím vším se můžeme setkat? Koukněte se sami

20.11.2014
Chtěli na sebe upozornit, vymysleli ptákovinu! S čím vším se můžeme setkat? Koukněte se sami

Autor: archiv

Popisek: Když reklama pobaví, lidé si ji snáze zapamatují. Na tuto osvěčenou pravdu vsadil autor netradičního reklamního polepu tramvaje.

Při tvorbě dvojsmyslů, které jejich autoři neměli v úmyslu ani omylem, je čeština zřejmě bezkonkurenční. Díky tomu nacházíme hesla a reklamní texty, které opravdu dokážou pobavit. Máte právě mizernou náladu? Vychutnejte si alespoň pár ukázek v naší fotogalerii, určitě vás pobaví!

Informační cedule, údaje o firmách, oficiální reklamy či dokonce billboardy se občas stávají nosiči myšlenek, nad nimiž se pořádně zasmějeme. Zpravidla se jim to daří mnohem víc v případech, u nichž autoři bavit davy neměli v úmyslu ani omylem. Je to kouzlo nechtěného, k němuž květnatá čeština nabízí obrovskou paletu možností. Tu a tam stačí i souvislost s konkrétním prostředím.

Dobrá myšlenka nestačí

Autoři reklamního sloganu či informačního textu jsou při jeho tvorbě plně v zajetí tématu a usilovné snahy o jeho co nejvýstižnější a nejúdernější ztvárnění, takže jim vedlejší souvislosti mohou uniknout. Obzvlášť když se do tvorby pustí amatéři. Leckdy pak z jejich „dílny“ vypadnou opravdové perly. Okolí řve smíchy, autor o tom ale zpravidla nemá ani ponětí. Dál totiž zůstává v zajetí své báječné ideje, a ostatní si tu švandu přece nenechají zkazit. Důkazem je pár ukázek z našeho každodenního života, které najdete v galerii.

Zasmáli jste se? A potřebujete snad také novou reklamu? Zadejte její tvorbu pro jistotu raději profesionálům. Ani ti však nemají patent na rozum, takže i z nich občas padají ptákoviny.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Adina Janovská

Tagy
reklama,

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace