Chtěli na sebe upozornit, vymysleli ptákovinu! S čím vším se můžeme setkat? Koukněte se sami
20.11.2014
Autor: archiv
Popisek: Když reklama pobaví, lidé si ji snáze zapamatují. Na tuto osvěčenou pravdu vsadil autor netradičního reklamního polepu tramvaje.
Při tvorbě dvojsmyslů, které jejich autoři neměli v úmyslu ani omylem, je čeština zřejmě bezkonkurenční. Díky tomu nacházíme hesla a reklamní texty, které opravdu dokážou pobavit. Máte právě mizernou náladu? Vychutnejte si alespoň pár ukázek v naší fotogalerii, určitě vás pobaví!
Informační cedule, údaje o firmách, oficiální reklamy či dokonce billboardy se občas stávají nosiči myšlenek, nad nimiž se pořádně zasmějeme. Zpravidla se jim to daří mnohem víc v případech, u nichž autoři bavit davy neměli v úmyslu ani omylem. Je to kouzlo nechtěného, k němuž květnatá čeština nabízí obrovskou paletu možností. Tu a tam stačí i souvislost s konkrétním prostředím.
Dobrá myšlenka nestačí
Autoři reklamního sloganu či informačního textu jsou při jeho tvorbě plně v zajetí tématu a usilovné snahy o jeho co nejvýstižnější a nejúdernější ztvárnění, takže jim vedlejší souvislosti mohou uniknout. Obzvlášť když se do tvorby pustí amatéři. Leckdy pak z jejich „dílny“ vypadnou opravdové perly. Okolí řve smíchy, autor o tom ale zpravidla nemá ani ponětí. Dál totiž zůstává v zajetí své báječné ideje, a ostatní si tu švandu přece nenechají zkazit. Důkazem je pár ukázek z našeho každodenního života, které najdete v galerii.
Zasmáli jste se? A potřebujete snad také novou reklamu? Zadejte její tvorbu pro jistotu raději profesionálům. Ani ti však nemají patent na rozum, takže i z nich občas padají ptákoviny.
Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na ');.
Vložil: Adina Janovská