Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosář Ely Novákové

TV glosář Ely Novákové

Co budou dávat v bedně? Víme

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Pražská doprava

Pražská doprava

Zajímavosti i aktuality

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturně politického redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A nově i ty televizní

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Recenze

Recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Za 42 milionů se metropole představuje jako místo, kde lze levně chlastat první ligu: Praha spouští fungl novou propagaci města pro zahraniční turisty

22.08.2014
Za 42 milionů se metropole představuje jako místo, kde lze levně chlastat první ligu: Praha spouští fungl novou propagaci města pro zahraniční turisty

Autor: Havas Worldwide Prague

Popisek: Ukázky nové megakampaně

Hlavní město České republiky podpoří příjezdovou turistiku tříletou kampaní na zahraničních webech. Kreativní složku připraví agentura Havas Worldwide Prague, vzešlá z výběrového řízení (!). Na tříletou kampaň město vyčlenilo celkem 42 milionů Kč, jak uvedl server Mediář.

„Z celkového objemu finančních prostředků bude mít vítězná agentura ještě letos k dispozici 22 milionů korun, aby mohla mediální prostor na příští rok nakoupit co nejefektivněji,“ uvedla Pražská informační služba, příspěvková organizace Prahy, která propagační aktivity hlavního města zaštiťuje.

Začíná to ještě letos

Kampaň má začít ještě letos, a to na internetu včetně sociálních sítí, na všech důležitých zdrojových trzích – v Německu, Rusku, Velké Británii, Itálii, Nizozemsku, v USA, Izraeli, Číně, Jižní Koreji a v Japonsku. „Jedná se o vůbec první ucelenou online kampaň Prahy, která vychází z popudu Pražské informační služby,“ uvádí ředitelka příspěvkové organizace města Nora Dolanská.

Propagace se bude zaměřovat na pět hlavních témat – gastronomie, kultura, romantika, nakupování a Praha jako ideální město pro aktivní turistiku. Nový styl postavilo na znázornění emocí pomocí citoslovcí. Ostatně, můžete se podívat, co o sobě v zahraničí sdělujeme – použitý anglický jazyk je velmi jednoduchý, rozumět mu bude každý.

Agentura Havas Worldwide Prague, s níž už město podepsalo smlouvu na tři roky, vytvořila kreativní koncepci, textové a výtvarné zpracování kampaní, a to jak pro web, tak pro sociální sítě Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram nebo Foursquare. „Nezaměřujeme se pouze na romantické pohledy na Prahu, ale chceme ukázat skutečný život například prostřednictvím dvou fotek, které fungují ve svém kontrastu. Hlavní myšlenkou kampaně je, že Praha je ideální městskou destinací, která splní snad všechna očekávání svých návštěvníků,“ prohlásil Pavel Vincenc, který v Havasu řídí digitální kreativu. Tím očekáváním patrně míní již proslulý obraz Prahy jako místa levného chlastu, laciných šlapek a vůbec vhodné destinace výletu z řetězu utržené západoevropské mládeže za cenově přístupným bujarým mejdanem. Pánbu nás potěš.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Anička Vančová

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace