Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Co zaujalo Jiřího Macků

Co zaujalo Jiřího Macků

Každou středu i neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Týden v kultuře

Týden v kultuře

Nejen knížky, i ´živá´ kultura nás zajímá. Aneb Pavel Přeučil každé pondělí

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

S poutníkem za Bílou paní

S poutníkem za Bílou paní

Strašidla pro víkendy i všední den. Kde? No přeci na hradech a zámcích

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Praha Oooh, Wow, Mmm, Yeah… Neuvěříte, kolik za tuto vynalézavou „kreativní reklamu“ metropole zaplatila!

02.12.2013
Praha Oooh, Wow, Mmm, Yeah… Neuvěříte, kolik za tuto vynalézavou „kreativní reklamu“ metropole zaplatila!

Autor: repro

Popisek: Takto se lákají cizinci, aby navštívili Prahu

Pomocí citoslovcí, která navozují lidské emoce, bude od nového roku lákat Praha do české metropole nové návštěvníky. Turisty z celého světa osloví novým vizuálním spotem, kterým cílí především na zážitky a pocity. Informace přinesl Deník.cz.

„Jednoduché a jasné citoslovce akcentují unikátní a magickou atmosféru města. Sám jsem při tvorbě vzpomínal na vlastní pocity a niterní zážitky, které mám, například když jdu v zimě ve čtyři hodiny ráno po Karlově mostě,“ říká Libor Jelínek, kreativní ředitel studia Dynamo design, které zvítězilo ve výběrovém řízení na realizaci komunikačního vizuálního stylu.

„Zároveň tento systém cílí i na konkrétní skupiny a jejich osobní zážitky,“ podotýká Jelínek. Například anglické „Yum“ láká do Prahy milovníky gastronomie, „Yipee“ dětské turisty a „Shhh“ hudební nadšence. Prahu jako turistickou destinaci prezentuje v zahraničí Pražská informační služba (PIS). Podle její ředitelky Nory Dolanské investovala do nové vizuální prezentace dva miliony korun. Vedle nového komunikačního způsobu zaměřeného na emoce mění PIS i svůj vlastní vizuální styl. Jeho součástí je nové logo, které znázorňuje Prahu jako rozcestník a pomyslnou křižovatku měst. Součástí změn a posunutí Prahy mezinárodním turistům je také rozšíření názvu organizace. „Současná struktura činnosti v mnohém již neodpovídala instituci vzniklé před více než padesáti lety. Proto se k tradičnímu názvu PIS přidává anglický ekvivalent Prague City Tourism,“ vysvětluje Václav Novotný, náměstek primátora a předseda komise Rady hlavního města Prahy pro rozvoj cestovního ruchu.

Vložil: Anička Vančová

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace