Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Album Ondřeje Suchého

Album Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Praha Oooh, Wow, Mmm, Yeah… Neuvěříte, kolik za tuto vynalézavou „kreativní reklamu“ metropole zaplatila!

02.12.2013
Praha Oooh, Wow, Mmm, Yeah… Neuvěříte, kolik za tuto vynalézavou „kreativní reklamu“ metropole zaplatila!

Foto: repro

Popisek: Takto se lákají cizinci, aby navštívili Prahu

Pomocí citoslovcí, která navozují lidské emoce, bude od nového roku lákat Praha do české metropole nové návštěvníky. Turisty z celého světa osloví novým vizuálním spotem, kterým cílí především na zážitky a pocity. Informace přinesl Deník.cz.

„Jednoduché a jasné citoslovce akcentují unikátní a magickou atmosféru města. Sám jsem při tvorbě vzpomínal na vlastní pocity a niterní zážitky, které mám, například když jdu v zimě ve čtyři hodiny ráno po Karlově mostě,“ říká Libor Jelínek, kreativní ředitel studia Dynamo design, které zvítězilo ve výběrovém řízení na realizaci komunikačního vizuálního stylu.

„Zároveň tento systém cílí i na konkrétní skupiny a jejich osobní zážitky,“ podotýká Jelínek. Například anglické „Yum“ láká do Prahy milovníky gastronomie, „Yipee“ dětské turisty a „Shhh“ hudební nadšence. Prahu jako turistickou destinaci prezentuje v zahraničí Pražská informační služba (PIS). Podle její ředitelky Nory Dolanské investovala do nové vizuální prezentace dva miliony korun. Vedle nového komunikačního způsobu zaměřeného na emoce mění PIS i svůj vlastní vizuální styl. Jeho součástí je nové logo, které znázorňuje Prahu jako rozcestník a pomyslnou křižovatku měst. Součástí změn a posunutí Prahy mezinárodním turistům je také rozšíření názvu organizace. „Současná struktura činnosti v mnohém již neodpovídala instituci vzniklé před více než padesáti lety. Proto se k tradičnímu názvu PIS přidává anglický ekvivalent Prague City Tourism,“ vysvětluje Václav Novotný, náměstek primátora a předseda komise Rady hlavního města Prahy pro rozvoj cestovního ruchu.

Vložil: Anička Vančová