Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

MFF Karlovy Vary 2021

MFF Karlovy Vary 2021

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i všechno kolem

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Knižní recenze

Knižní recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Praha Oooh, Wow, Mmm, Yeah… Neuvěříte, kolik za tuto vynalézavou „kreativní reklamu“ metropole zaplatila!

02.12.2013
Praha Oooh, Wow, Mmm, Yeah… Neuvěříte, kolik za tuto vynalézavou „kreativní reklamu“ metropole zaplatila!

Foto: repro

Popisek: Takto se lákají cizinci, aby navštívili Prahu

Pomocí citoslovcí, která navozují lidské emoce, bude od nového roku lákat Praha do české metropole nové návštěvníky. Turisty z celého světa osloví novým vizuálním spotem, kterým cílí především na zážitky a pocity. Informace přinesl Deník.cz.

„Jednoduché a jasné citoslovce akcentují unikátní a magickou atmosféru města. Sám jsem při tvorbě vzpomínal na vlastní pocity a niterní zážitky, které mám, například když jdu v zimě ve čtyři hodiny ráno po Karlově mostě,“ říká Libor Jelínek, kreativní ředitel studia Dynamo design, které zvítězilo ve výběrovém řízení na realizaci komunikačního vizuálního stylu.

„Zároveň tento systém cílí i na konkrétní skupiny a jejich osobní zážitky,“ podotýká Jelínek. Například anglické „Yum“ láká do Prahy milovníky gastronomie, „Yipee“ dětské turisty a „Shhh“ hudební nadšence. Prahu jako turistickou destinaci prezentuje v zahraničí Pražská informační služba (PIS). Podle její ředitelky Nory Dolanské investovala do nové vizuální prezentace dva miliony korun. Vedle nového komunikačního způsobu zaměřeného na emoce mění PIS i svůj vlastní vizuální styl. Jeho součástí je nové logo, které znázorňuje Prahu jako rozcestník a pomyslnou křižovatku měst. Součástí změn a posunutí Prahy mezinárodním turistům je také rozšíření názvu organizace. „Současná struktura činnosti v mnohém již neodpovídala instituci vzniklé před více než padesáti lety. Proto se k tradičnímu názvu PIS přidává anglický ekvivalent Prague City Tourism,“ vysvětluje Václav Novotný, náměstek primátora a předseda komise Rady hlavního města Prahy pro rozvoj cestovního ruchu.

Vložil: Anička Vančová

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace