Zdraví Markovi ničil minulý život. Záhady života
12.03.2023
Foto: Pixabay
Popisek: Duše, ilustrační foto
Některé situace se nám z minulých inkarnací vracejí a znepříjemňují nám život. Tak, jak jej ničily tehdy dvanáctiletému Markovi. Regresní terapeutka Jana Synková vypráví, jak k ní přišla jeho zoufalá maminka, která už si nevěděla rady.
Marek měl časté angíny, občas i astmatické záchvaty a velké problémy s angličtinou. Jak se později zjistilo, vše bylo spojeno s rokem 1465. Maminka s ním prošla všemi možnými vyšetřeními, a když ani psycholog nepomohl, rozhodla se zkusit jako poslední pokus regresní terapii. Byla zoufalá i proto, že musela často zůstávat doma a v práci už se na ni začali dívat skrz prsty.
Peklo ve škole
Pár týdnů před návštěvou u mne jí volala ředitelka školy, jestli by nebylo vhodné syna přeřadit do vyrovnávací třídy. Tvrdila, že je pomalejší v angličtině. To byl pro matku šok, protože pokládala svého syna za nadané dítě, které dosud nemělo ve škole žádné problémy. Než na informaci o špatných výsledcích stačila zareagovat, přišel Marek ze školy s poznámkou od své učitelky angličtiny, která navíc fungovala jako dozor v družině. V poznámce stálo, že Marek dostal napomenutí a návrh na dvojku z chování...
Když později maminka na syna uhodila, co provedl, vysvětlil jí, že celá třída měla být po škole, protože jejich spolužák tenkrát cosi provedl a učitelka angličtiny potrestala všechny. Marek se celé třídy zastal a angličtinářce řekl, že je nespravedlivá a správnější by bylo potrestat jen viníka, a ne všechny. Po hodině si vzal batoh a odešel ze třídy, protože ten den měl u sebe lístek, že jde po obědě domů. Ten ale už ráno předal starší kolegyni, která jej bohužel nepředala této paní učitelce. Učitelka angličtiny jej obvinila, že si všechno vymyslel. Pak následoval její záchvat vzteku, kdy na Marka začala křičet, že zůstane po škole a v družině. V chlapci se všechno vzbouřilo, rozčílil se... a následoval těžký záchvat astmatu.
Období apatie
Následovalo období, kdy Marek nechtěl chodit do školy a jeho psychické vyčerpání provázely bolesti břicha, nevolnost, nervozita, tréma, zlost na celé okolí, nebo naopak apatie. Z ničeho neměl radost. Mnozí rodiče si tímto prošli se svými ratolestmi také, takže ví, o čem mluvím. Za problémy může stát cokoliv, s čím se dítě neumí vypořádat. Tyto stavy je nutné sledovat, nepodceňovat, a hlavně je nějakou cestou řešit. Markova maminka se po různých pokusech odborných lékařů rozhodla pro regresi.
Dohodly jsme se, že odstraníme největší problémy, a uvidíme, co bude. Začali jsme s Markem zkoumat vše, co se dělo kolem jeho vzteku, a hledali okamžiky, kdy pociťoval nespravedlnost. V těch chvílích se mu špatně dýchalo, dokonce chtěl několikrát použít „dýchátko“, ale já mu vysvětlila, že když bude větu, pomocí níž vyjadřoval vztek, opakovat, uleví se mu. A tak se také stalo.
V pohádce
Marek spolupracoval moc hezky, naslouchal a můžu říct, že byl úžasný. Odstranili jsme mnoho situací, spojených s nespravedlností a vztekem. Vždy při tom cítil velkou tíhu na hrudníku a těžce dýchal, dusil se. Při jednom ze sezení mluvil a náhle se mne tiše zeptal: „Jsem tady, nebo jinde?“ Řekla jsem mu: „Proč myslíš?“ a on mi odpověděl: „Jsem v pohádce, nebo kde? Všichni jsou tu oblečení jako ve filmu… Vidím tady protivnou učitelku, ale v jiné době. Co to je? Mám na ni vztek. Chová se stejně jako současná. Ta je teda protivná!“
Docela mě překvapilo, jak se do toho opřel. Ptala jsem se: „Proč tak pospícháš?“ A on na to: „Předtím už mi bylo tak krásně, a zase tady straší!“ Musela jsem se smát. Dostali jsme se do minulého života, konkrétně do roku 1465, kde se potkal se stejnou učitelkou, která ho také učila angličtinu a zasedla si na něj, protože neustále protestoval a chránil slabší spolužáky. Tak ho trestala bitím proutkem přes ruce…
Odpuštění
Zajímavé bylo, že Marek si odmala ve chvílích nervozity škrábal dlaně a třel si je o sebe. Příčina se dohledala v tomto minulém životě. Cítil bolest po trestu proutkem, takže se i v současném životě opakovala stejná situace: vztek, nenávist, pocit nespravedlnosti. Jádro jeho problému jsme nakonec díky sezením vyřešili, potíže odstranili, ovšem ve chvíli, kdy měl učitelce odpustit, byl plný vzteku. Nakonec v sobě ale přece jen našel sílu a odpustil jí.
Výsledek se brzy dostavil. Po třech týdnech začal nosit dobré známky z angličtiny, protože se mu náhle otevřela celá zásoba slov. Neučil se už s odporem. Vlastně už dříve ta slovíčka znal, ale nějak mu nešla „přes jazyk“. Změna byla markantní, ředitelka školy si dokonce myslela, že Marka doma nutí k lepším výsledkům výpraskem, takže jej ve škole prohlíželi, jestli nemá modřiny…
Pozvali si „na kobereček“ i maminku a žádali vysvětlení. Ta popsala, jaké vyšetření Marek absolvoval a čím vším si prošel. Nikdo nic nekomentoval, spokojenost byla na obou stranách. „Neoblíbená“ paní učitelka vedla Markovu třídu až do devítky. Při loučení a posezení na konci školního roku se Marka poprvé po třech letech zeptala, co podstoupil. Všechno jí vyprávěl a ona si uvědomila, že v období, kdy se začal učit dobře, k němu začala mít krásný vztah. Stalo se tak právě díky sezením, vyřešení problému a Markovu odpuštění.
Vztah s paní učitelkou dopadl skvěle, dodnes se s Markem, kterému je už 32 let, vídají. I mně dělá Marek, pokaždé když se potkáme, velkou radost. Je to fajn kluk, dnes má desetiletou dceru a říká mi, že sleduje a vnímá, co jeho dceři vadí... a tak jí všechno vysvětluje.
Od doby našich sezení už Marek nemá problémy s dýcháním, nemá stále se opakující chřipky a vůbec je to zdravý a spokojený mladý muž.
Pokud se ale chcete setkávat naším prostřednictvím se zajímavými osobnostmi i vy, mají pro vás Záhady života každý měsíc připravené další popovídání. Jsme totiž jediný časopis v ČR, který úzce spolupracuje se záhadology, badateli a ufology. A co vás čeká v březnovém vydání, které je právě teď na stáncích? Například rozhovor s jasnovidkou Stanislavou Bouškovou o tom, proč se duše sebevrahů zjevují na místech, kde zemřela jejich těla!
(zdroj: Záhady života)

Vložil: Redaktor KL