Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

MFF Karlovy Vary 2021

MFF Karlovy Vary 2021

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i všechno kolem

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Knižní recenze

Knižní recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

V Pražském dopravním podniku nastává „fičák“. Kvůli dopravním zakázkám

24.09.2013
V Pražském dopravním podniku nastává „fičák“. Kvůli dopravním zakázkám

Foto: Profimedia.cz

Popisek: Pražské metro, ilustrační foto

V Dopravním podniku hlavního města Prahy nastává bezmála „fičák“. Dojde totiž ke změnám na tom nejdůležitějším odboru ze všech - na odboru ekonomickém. Zrodí se nový odbor veřejných zakázek, za nějž bude odpovídat přímo ekonomický ředitel. Do budoucna tak bude zcela jasné, kdo odpovídá právě za tak často kritizované veřejné zakázky.

„Celková změna struktury společnosti se dotkne úseku ekonomického, kde místo zrušené jednotky Zásobování bude vytvořena jednotka Obchodní. Cílem těchto výrazných změn je jednoznačně definovat kompetence a odpovědnosti za jednotlivé veřejné zakázky, posílit personální obsazení útvaru jak po stránce odborné, tak i početní. Stávající systém, kdy jednotliví pracovníci pouze administrují nadlimitní zakázky, je nevyhovující,“ tvrdí vedení DPP v čele s generálním ředitelem Milanem Křístkem. 

Odpovědnost za přípravu zakázek pak jasně padne na bedra ekonomického ředitele. Doposud se dopravní podnik netěšil v této oblasti úpravě nejlepší pověsti. Podle informací ČTK mohlo např. dojít k pochybením v případě dostavby trasy metra A. Problematický se zdál být např. i tisk jízdenek, jenž měla na starosti firma spojovaná s lobbistou Ivo Rittigem  Dostavba trasy metra A má vyjít celkem na 22,5 miliardy korun, přičemž přibližně 7,5 miliardy by mělo přitéci z fondů EU. Z magistrátní pokladny pak DPP dostává asi deset miliard korun ročně.

Zaujal Vás tento článek? Posílejte nám svoje názory i podněty na ! Těšíme se na ně.

Vložil: Anička Vančová

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace