Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosář Ely Novákové

TV glosář Ely Novákové

Co budou dávat v bedně? Víme

Rozhovory na okraji (nejen) od pana Lovčího z Plas

Rozhovory na okraji (nejen) od pana Lovčího z Plas

Zpovídaným je vždy někdo zajímavý a inspirativní, jenž ale... nežije v metropoli

Pražská doprava

Pražská doprava

Zajímavosti i aktuality

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A nově i ty televizní

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Recenze

Recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Ředitel známého pekařství PAUL: Věřím, že až současná situace skončí, budeme silnější

25.11.2020
Ředitel známého pekařství PAUL: Věřím, že až současná situace skončí, budeme silnější

Autor: Facebook

Popisek: Pekařství PAUL; ilustrační foto

Pekařství PAUL má již 130letou historii a v současné době se musí vypořádávat s problémy aktuálního stavu. Jeho ředitel Filip Kubernat zhodnotil, jak zvládá současnou krizi, kdy si hosté nemohou v provozovně sednout a vychutnat si kávu s něčím dobrým u stolu. „Největší euforii v PAULu jsem zažil na jaře, když jsme museli prodávat pouze z okének. Prodejní tymy se hecovaly, kdo udělá větší tržby přes okénko, psaly kartičky s poděkováním za nákup ke každé online objednávce a tak dále. Zákazníci nám psali na infolinku, jestli nás mohou podpořit a nakoupit dopředu vouchery, abychom vylepšili cashflow,“ řekl Kubernat.

„Celkem se nám stále daří v lokalitách, kde je velké množství procházejících lidi, jako je Anděl a I.P.Pavlova. Loni jsme však zde měli více než dvojnásobné tržby. Další typ lokality, ve které máme provozovny, jsou obchodní centra. V některých se sice dostáváme i na loňské tržby, ale v jiných, kde jsme měli hodně cizinců a lidí z okolních kanceláří, jsme rádi za třetinové tržby. Už přes rok zkoušíme nový koncept PAUL Expres na pražském Hlavním nádraží. Během Covid krize zde máme zhruba třetinové tržby. Když to všechno dáte dohromady, přidáte zkrácené otevírací doby, dva lockdowny, kdy bylo přes měsíc úplně zavřeno, tak se pohybujeme kolem 50 procent tržeb,“ říká Kubernat,

PAUL zkouší i internet a dovážkové služby 

Pekárna PAUL se snaží své zboží nabízet také on-line či přes rozvážkové služby, v současnosti spolupracuje s WOLTem, kde stále roste skupina lidí, kteří si objednávají pravidelně. „Podle příspěvků našich věrných zákazníků na sociálních sítích si umí vychutnat naše produkty i v domácím prostředí, v kanceláři, nebo na romantické procházce v parku, kam jim se službou WOLT umíme doručit naše speciality,“ dodává ředitel pekárny.

 

Pravá chuť Francie

Objednat lze i přes Rohlik.cz 

Od září také začali prodávat přes oblíbený Rohlik.cz. „Naše výrobky je tedy možné objednat nejen v Praze, ale i v dalších vybraných českých městech, což naši zákazníci velmi ocenili. Občas nám i napíší pochvalu. Na celkové hodnocení je příliš brzy, zatím testujeme. Začali jsme ve spolupráci s francouzským vedením pekařství PAUL vyvíjet speciální produkty exkluzivně pro online prodej, které nenajdete v našich obchodech. Prvním z nich je toastový chléb plný pravého másla. Další výrobky připravujeme, nechte se překvapit,“ říká Kubernat.

Nejhorší je nejistota 

V současné situaci je ale prý nejhorší nejistota, na jaře to vypadalo, že by se situace opakovat nemusela, nyní zde máme druhou vlnu a už se hovoří i o té třetí. „Na druhou stranu si říkáme, že oživení návštěv zahraničních turistů a letového provozu by mohlo přijít příští rok na Velikonoce. Připravujeme se na to, věříme tomu, ale jsme ostražití. Na druhou stranu ta špatná nálada je i mezi naší konkurencí a občas i o nějakou konkurenci přijdeme. Nedokončí své expanzní plány, nebo rovnou zavřou běžící podnik, což je vždycky špatně. Raději bych zabojoval o zákazníka nějakým novým produktem, online službou, výhodným menu, nebo úsměvem prodavače,“ přibližuje Kubernat.

 

Makronky nesmějí chybět

Jarní euforie 

Největší euforii v PAULu zažil na jaře, když se muselo prodávat pouze z okének. „Prodejní tymy se hecovaly, kdo udělá větší tržby přes okénko, psaly kartičky s poděkováním za nákup ke každé online objednávce a tak dále. Zákazníci nám psali na infolinku, jestli nás mohou podpořit a nakoupit dopředu vouchery, abychom vylepšili cashflow. Druhá vlna tuto euforii postrádá, ale věřím, že až se bude blížit konec krize a lidé tomu uvěří, budeme opět svědky podobné euforie,“ říká.

Pozitiva koronakrize 

A přinesla současná krize i něco pozitivního? Podle Kubernata je toho docela dost. „Velmi aktivně řešíme optimalizaci nákladů, zavádíme online prodej, ladíme sortiment. Naopak jsme využili lockdown k výměně našich pokladen, rekonstrukci pobočky na Andělu, drobným opravám. Během půl roku jsme nabrali několik klíčových lidí do obchodu. Věřím, že až současná situace skončí, budeme silnější a připraveni v obchodech i online,“ věří ředitel PAULu.

Komerční sdělení

Vložil: Redaktor KL

Tagy
PAUL,

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace