Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Co zaujalo Jiřího Macků

Co zaujalo Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, ať už si myslíte, že byla, je a bude, anebo naopak

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosář Ely Novákové

TV glosář Ely Novákové

Co budou dávat v bedně? Víme

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A nově i ty televizní

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Recenze

Recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Tipy na úlevu od stresu

10.09.2020
Tipy na úlevu od stresu

Autor: Pixabay

Popisek: Ilustrační foto

Když bude vyvíjen tlak, ať už se chystáte na nadcházející událost, nebo se právě chystáte na seznam úkolů, může být obtížné ustoupit a nadechnout se.

Zahájení jógy nebo absolvování kurzu meditace jsou skvělé techniky dlouhodobého zvládání stresu, ale když jste právě uprostřed něčeho, nejsou příliš praktické!

Úleva od stresu poskytuje rychlé techniky, které můžete ihned uplatnit v praxi. Vyzkoušejte tyto jednoduché tipy, jak zmírnit stres, abyste znovu našli rovnováhu, aniž byste si ze svého nabitého programu ukousli příliš mnoho času.

Dýchejte zhluboka: Pokud je váš dech rychlý a mělký, položte si ruku na hruď a sledujte, jak stoupá a klesá. Soustřeďte se na to, aby se ta ruka pohybovala pomaleji a pravidelněji. Když hledáte dobré způsoby, jak zmírnit stres, je skvělou volbou také počítání dechů nebo dokonce nafouknutí a vyfouknutí balónu.

Vyzkoušejte masáž: Nic úplně nepřekoná masáž celého těla pro zmírnění stresu, ale pro rychlou fixaci zavřete oči a pomalu masírujte obočí, palci vytvářejte malé kruhy. Pomocí prstů hněte ramena a krk – to je skvělé pro uvolnění napětí ze sezení u stolu.

Malujte si: Na několik minut se dotkněte své kreativní stránky a nakreslete náladový design. Pokud máte trochu více času, absolvování kurzu kreslení v životě nebo malování jsou dalšími skvělými způsoby, jak zmírnit stres.

Přivoňte si k růži: To funguje obzvláště dobře, pokud silně reagujete na vůni, ale všichni se cítíme uvolněněji, když cítíme čerstvě pokosenou trávu nebo sušenky pečené v troubě. Cítit oblíbený parfém nebo květinu jsou překvapivě dobrým způsobem, jak zmírnit stres a uzemnit vás v přítomnosti.

Promluvte si: Už jen požádat někoho a poslouchat jeho reakce může být skvělý způsob, jak zmírnit stres. Odvede to vaši mysl od vašich vlastních problémů a sociální interakce vám také mohou pomoci cítit se méně izolovaně – což je často klíčový aspekt stresujících zážitků. Samozřejmě, výběr někoho, kdo bude poslouchat vaše problémy, může pomoci ještě více!

Byliny a produkty: Můžete také zvážit vyzkoušení bioproduktů, bylin nebo cbd: přečtěte si více o cbd. Tímto způsobem můžete vidět lepší spánek a relaxaci.

Cvičte: Chcete-li provést toto cvičení Tai Chi, vyhoďte paže co nejširší a pak si dejte ruce do břicha, dokud se vaše dlaně nedotknou. Přijměte dobré se zlými a poté natáhněte paže co nejširší. Jakmile stres nebude mít kontrolu, nic vás nezastaví!

Vypijte šálek něčeho dobrého: Jeden z těch časem uznávaných a snadných způsobů, jak zmírnit stres, rituál přípravy čaje vás může okamžitě pomoci uklidnit. Soustřeďte se na své činy a pomalu dýchejte páru z hrnku.

Obejměte se: Lidé, kteří se nedávno objali, jsou při řešení emocionálních situací často mnohem klidnější než lidé, kteří neměli žádný fyzický kontakt, proto požádejte přítele nebo partnera o rychlé objetí a začněte svůj den.

Dívejte se: Možná jste si mysleli, že to bylo jen otálení, ale prohlížení roztomilých obrázků zvířat online vám může skutečně zlepšit náladu. Také odvedou vaši mysl od problému a umožní vám vrátit se k němu v lepším rozpoložení.

Usmějte se: Zvýšení nálady vám úsměv může ulevit od stresujících pocitů a vrhnout paprsek slunce také na všechny kolem vás!

Komerční sdělení

Vložil: Redaktor KL

Tagy
stres,

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace