Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
MFF Karlovy Vary 2019

MFF Karlovy Vary 2019

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i drsná kritika

Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Reportáže z míst, kde se natáčely kinohity

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Konečně udělali něco pro obyčejné ženy a mladé nezadané muže… Komentář Adély Hofmanové

komentář 19.07.2019
Konečně udělali něco pro obyčejné ženy a mladé nezadané muže… Komentář Adély Hofmanové

Autor: ČT

Popisek: Hlavní protagonistky pořadu Všechno, co mám ráda

Reklamní oddělení České televize záhy zjistilo, že některé pořady jsou skutečně zlatým dolem, obzvláště, když se do nich při každé možné příležitosti podaří propašovat product placement. A jak je vidět, báječně to funguje. Někteří zájemci se usilovně pídí po tom, kde by se dal koupil výrobek, který zahlédli třeba v magazínu Všechno co mám ráda. Zatímco části diváků je spíše k smíchu, druhá ho zbožňuje a nedá na něj dopustit.

Vášnivé debaty se týkají především moderátorek, tím spíše, že z letní řady tohoto magazínu najednou zmizela Eva Vrbková. Tato, podle některých divaček ‘konečně obyčejná žena na televizní obrazovce‘, nejspíše dala přednost před kutilstvím svým uměleckým ambicím. Jak totiž vyplývá z webových stránek této herečky, zpěvačky a skladatelky, v poslední době se například věnovala pořádání pěveckého workshopu. A zatímco web České televize ji prezentuje coby vášnivou domácí hospodyňku v zástěře či montérkách, na tom svém se Vrbková stylizuje do podoby femme fatale v rudé róbě. Zajímavé rovněž je, že o roli, která ji zviditelnila prozatím nejvíce, tedy Evy, která má všechno ráda, mlčí.

Ještě horší

Jen naivka se ovšem mohl domnívat, že si tvůrci Všechno, co mám ráda vezmou na vědomí kritiku kterou vyvolal právě způsob moderování tohoto magazínu. Nejenže se tak nestalo, ba naopak, nová řada je ještě horší, což platí především o trapnosti různých scének, které mezi sebou sehrávají hlavní aktérky. Zatímco většinu podobných pořadů uvádějí moderátoři, kteří nic nepředstírají a věcně sdělují, co dalšího je na řadě, zde se žádný recept nebo návod pro kutily neobejde bez stupidních komentářů. A to Česká televize svůj další kutilský pořad charakterizuje jako lifestylový hobby magazín pro moderní a sebevědomé ženy. Ty se ovšem podle scénáře projevují následovně: „Veru, myslíš, že to zvládnu i já? Evi, věděla bys, co je tohle? Veru, ty ještě nejsi převlečená?“

Je to paráda

Když je Verča v kuchyni, pomazlí se s čokoládou a pochvaluje si, že šlehačka je holka na vdávání. Nebo radí, že si máme číst návody na obalech. Samozřejmě nechybí detailní záběry na product placement, v tomto případě tvarohy jisté značky. „Paráda,“ pochvaluje si svoji práci. V kuchyni ji střídá nová Eva, ta opět připravuje dezert s tvarohem (!) a tentokrát přibude záběr na značku másla. Vyvrcholením je návštěva u třetí kamarádky, výtvarnice Renaty. Její součástí je další duchaplný dialog: „Jak to děláš, že ta voda je skutečně cítit po té růži? No to dělá ta růže.“

Poté se v ateliéru Renaty odehrává malá módní přehlídka, samozřejmě propagující další výrobky. Ty předvádí samotné moderátorky. Stačí zadat jméno uvedené na obrazovce a zájemkyně si mohou objednat některý z kousků (slibujících, že ženu promění v božskou divu), v ceně několika tisíc korun. „Každá žena odchází jako žena bohyně,“ pochvaluje si Verča, pózující v kýčovitém modelu.

Cestou k další kámošce, si Verča s Evou vzpomenou, že má malého syna. A tak se staví, jakoby náhodou, ve velkém hračkářství, kde jim prodavač doporučuje dárky pro pětiletého chlapce. Mezitím si Eva udělá také radost (!) a koupí si výrobky pro intimní hygienu.

Pro obyčejné ženy i pro nezadané muže

Řadě diváků však trapnost scének, ani přemíra reklamy vůbec nevadí, ba naopak, a ještě oceňují, že ČT konečně udělala něco pro obyčejné ženy. A zdaleka nejen pro ně. Dan si třeba pochvaluje: „Vítám jakýkoliv pořad pro mladé, nezadané muže.“

 

Vložil: Adéla Hofmanová

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace