Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

„Dostaneš do postele každou p*delku.“ Dermacol natočil kontroverzní reklamu, želbohu s blbým textem

30.03.2018
„Dostaneš do postele každou p*delku.“ Dermacol natočil kontroverzní reklamu, želbohu s blbým textem

Autor: Orca PR

Popisek: David Gránský v reklamě na Dermacol

FOTOGALERIE VIDEO Známá česká značka kosmetiky zveřejnila reklamu, ve které se jí podařilo ulovit hned několik známých tváří. To u nás stále vzbuzuje kontroverzi, lidé všeobecně nepřijímají právě dobře, pokud se někdo „zaprodá“. A tato reklama vzbudila také trochu vášní.

V reklamě vystupuje mladý a populární David Gránský, dále Igor Timko z kapely No Name a také slovenská úspěšná a fešná zpěvačka Kristína Peláková. Všichni tři zpívají jako o život, opěvují českou kosmetickou značku jako o život, hlásají, že je také pro muže. Pokud ji budou právě muži používat, dostanou prý do postele každou „prdelku“. Po vizuální stránce nelze klipu nic vytknout, vše je na té  nejvyšší úrovni, dotažené, perfektní taneční výkony, kostýmy, všichni se smějí a image amerického muzikálu je dokonalá. Však také za kamerou seděl slovutný F. A. Brabec, který je zvyklý se vyjadřovat hlavně obrazem, ostatně je to také kameraman. 

Reklama zaujala

Reklama se zatím setkala spíše s negativním přijetím, i když někteří si dobře uvědomují, že i špatná reklama je reklama a nejhorší je, pokud se o někom nemluví vůbec: „Naopak je to super, vzbuzuje zájem, mluví se o tom, pobuřuje... To je účel, cil reklamy!!! Lidi jsou už tak otupělí z množství reklamy, že se musí něčím lišit, aby vyčnívala… Ten, kdo ji dělal, má vyděláno!“ Tak zní jeden příspěvek z Facebooku…

 

 

Kabaret, co není na vážno

Ne všichni jsou ale tak vstřícní. Mnozí hovoří o nezměrném úpadku, o tom, že se protagonisté musí stydět. Ti to pochopitelně tak černě nevidí: „Chtěli jsme song, který bude kabaretní. Člověk to přece nemůže opravdu vnímat tak, že někdo zpívá navážno o sprchovém gelu! Každý člověk, který spot bral vážně, se musí zamyslet sám nad sebou. Z naší strany je to jasná recese,“ říká Igor Timko z No Name. A David Gránský dodává: „Tuhle reklamu určitě nikdo nepřehlédne a jen tak nepřejde bez reakce. Je to celé velká recese. Přece si někdo nemyslí, že tam poletujeme navážno! Schválně je to celé přehnané. Jsem rád, že je to světlé, barevné, hravé a že jde o srandu. Navíc úplně poprvé se v reklamě u nás objevuje nahý ženský zadek ve chvíli, když jde slečna ke mně do vany. Ani jsme nevěděli, jestli to před desátou hodinou večer pustí do éteru, ale evidentně to prošlo.“

 

Finančník, co si hraje na Horáčka

Režisér je také se svou prací spokojený: „Vždyť klip je jasně na hraně parodie. Možná je ta zábava pro někoho příliš pokleslá, ale úkol byl zaujmout, upoutat pozornost na novou řadu pánské kosmetiky, a základ byl nedělat to navážno.“ A má pravdu, jeho práce, tedy dotažení daného žánru je na jedničku. To, co se totiž kritizuje, je text reklamní písně, který je bohužel nesmírně stupidní: „Hudba k originální písni pochází z pera No Name, text složil můj muž a majitel značky Dermacol Vladimír Komár,“ uvedla ředitelka firmy Věra Komárová. A je hned jasno, v čem je problém.

 

Pokud totiž zapátráme v minulosti Vladimíra Komára, nikde nenajdeme zmínku o tom, že by měl básnické střevo, či že by se  někdy živil psaním vůbec. Komár vystudoval matfyz, založil softvérovou firmu, obchodoval s cennými papíry a jistě získal obrovské jmění. V oblasti investic a finančnictví půjde jistě o jedničku. Bohužel, co se psaní textů týká, je to velká bída. A proto doporučujeme firmě, aby se příště obrátila raději na někoho povolanějšího.

Vložil: Michaela Špačková

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace