Pražská plynárenská obhájila prestižní ocenění Superbrands Business Award
komerční sdělení
28.02.2018
Foto: Pražská plynárenská
Popisek: Pražská plynárenská
Stejně jako v minulém roce patří značka Pražská plynárenská mezi tzv. Superbrands. Stala se totiž držitelem prestižního ocenění Superbrands Business Award 2018. Rozhodl o tom v rámci rozsáhlého výběrového řízení sedmnáctičlenný odborný Business Brand Council, složený z nezávislých expertů v oblasti komunikace, marketingu, byznysu a médií.
Program Superbrands je uznávaným celosvětovým programem a nezávislou autoritou v oblasti hodnocení obchodních značek. Vznikl před 20-ti lety ve Velké Británii a dnes probíhá na základě identických kritérií v téměř 90-ti zemích světa na pěti kontinentech . Titul Superbrands je udělován pouze nejlepším značkám na trhu, přičemž do programu samotného se značka sama nemůže nijak přihlásit.
Znak kvality
Titul Superbrand je znakem speciálního postavení, přičemž do programu samotného se značka sama nemůže nijak přihlásit. Pražská plynárenská se tak o cenu poprala svou kvalitou a širokou dostupností služeb. Cena ukázala, že prioritou Pražské plynárenské je nejen velká obliba u zákazníků, ale také uznání od odborníků.
Český podnik
Pražská plynárenská je ryze českým dodavatelem energií, kterého vlastní hlavní město Praha. Je druhým největším tuzemským dodavatelem zemního plynu a energie celkově dodává do bezmála 410 tisíc odběrných míst po celé České republice. Společnost je známa tím, že k samotné dodávce energií nabízí i širokou nabídku doprovodných služeb a bonusů, mnohdy v tuzemsku ojedinělých.
Komerční sdělení
Vložil: Štěpán Cháb