Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Suroviny nevybíráme podle nejnižší ceny, ale podle kvality, říká obchodní ředitel sítě pekařství PAUL

komerční sdělení 23.10.2017
Suroviny nevybíráme podle nejnižší ceny, ale podle kvality, říká obchodní ředitel sítě pekařství PAUL

Foto: PAUL

Popisek: Pekařství Paul v Praze na I.P:Pavlova

ROZHOVOR Jakou francouzskou gastronomickou ikonu si Češi nejvíce oblíbili? Jaký „velikán“ si kromě obyčejných zákazníků také rád vychutnává křupavou bagetu? Nejen to nám prozradil Roman Plíva, Business Unit Director francouzské sítě pekařství PAUL v ČR.

Francouzské pekařství PAUL vstoupilo na český trh na podzim roku 2008, kdy otevřelo svou první pobočku na pražské Flóře. Kolik má aktuálně poboček v ČR a kolik celosvětově? Plánujete v příštím roce rozšíření pobočkové sítě?

Po devíti letech od vstupu na trh provozujeme v Praze celkem 18 prodejen a centrální pekárnu, rozvoj bude pokračovat i v příštím roce, kdy otevřeme minimálně jednu další prodejnu. Síť pekařství PAUL výrazně expanduje i v celosvětově, aktuálně čítá 1694 obchodů ve 42 zemích světa. V poslední době otevřelo pekařství PAUL například v Panamě či Gabonu.

Jaké jsou nejoblíbenější výrobky českých zákazníků?

Ikonickým produktem Pekařství PAUL, a to nejen v České republice, jsou bezpochyby makronky. Jejich obliba meziročně stále stoupá, v našich prodejnách jsme za rok 2017 prodali přes 670 000 makronek!

Jaký výrobek máte nejraději vy osobně?

Protože se nabídka pekařství PAUL stále obohacuje, mění se i moje preference, rád zkouším naše novinky. Poslední dobou si nejčastěji dávám plněný croissant a naše polévky. Na večeři nejraději beru domů chléb Charlemagne, který chválí i manželka, protože se hodí v podstatě ke všemu.

Roman Plíva

Ve Francii probíhá nákup v pekařství většinou tak, že si zákazník odnese zboží s sebou či do kanceláře. U nás je většina poboček vybavena prostorem pro posezení, využívají zákazníci této možnosti?

Tento způsob nákupů má stejný trend i u nás. Lidé neustále někam spěchají, což také dokazují naše statistiky, kde převládá prodej s sebou. Naše kamenné prodejny nicméně mají skoro všude možnost sezení, a proto více doplňujeme náš sortiment o teplé pokrmy. Již jsme zařadili teplé francouzské toasty Croque, které si rychle získávají oblibu zákazníků, stejně jako polévky, které máme v nabídce již několik let. Zcela nově připravujeme nabídku omelet.

Pro kvalitu výrobků jsou důležité výrobní postupy, ale také kvalita surovin. Jak vybíráte dodavatele? Jaká musí splňovat kritéria?

Na kvalitu surovin si v pekařství PAUL potrpíme. Suroviny nevybíráme podle nejnižší ceny, ale podle kvality, chuti a vhodnosti využití. Každý nový produkt musí před zařazením projít senzorickým testem, který provádí manažer kvality a dalšími náročnými požadavky z oblasti bezpečnosti potravin, které nám nařizuje mateřská společnost Lagardere Travel Retail.

Mnoho velkých firem klade velký důraz na aktivity v oblasti sociální odpovědnosti. Pekařství PAUL dlouhodobě spolupracuje s Nadací Archa Chantal – bude tato spolupráce i nadále pokračovat? A plánujete nějaké nové aktivity v oblasti CSR?

S Nadací Archa Chantal jako každoročně i letošní rok spolupracujeme, takže se zákazníci opět mohou těšit na zajímavý kalendář, který bude k dostání v našich pobočkách. Dále jsme se rozhodli pro letošní prosinec a leden 2018 navázat spolupráci s Armádou spásy. Lidem v nouzi budeme připravovat v zimních měsících polévky na zahřátí. Velmi brzy také spouštíme spolupráci s pražskou ZOO, kterou budeme zásobovat našim neprodaným pečivem. Pečivo bude využité jako strava pro zvířata. Mezi naše „zákazníky“ bude patřit například Slon indický. Takže je možné, že při vaši návštěvě ZOO uvidíte mlsat slona bagety z PAULa. Od nového roku navazujeme s pražskou ZOO ještě užší spolupráci, kdy se stáváme partnerem chovu právě Slona indického.

Na co se mohou těšit Vaši zákazníci v nadcházející sezoně?

Připravujeme pro naše zákazníky velmi oblíbenou soutěž s makronkami, novinkou bude několik variant teplých pokrmů a také nových druhů sladkých desertů.

Komerční sdělení

Vložil: Redaktor KL