Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Nekonečný seriál Ulice už je nekonečně nudný. Diváci si na něj ale vytvořili závislost, svoje hrdiny buď zbožňují nebo mlátí. Komu promoknou bombarďáky?

komentář 12.10.2017

Autor: TV Nova

Popisek: Ulice: Stanislava Jachnická a vášeň v kanclu

KOMENTÁŘ Seriál Ulice, který vysílá TV Nova, patří mezi skutečně nekonečné. A podobně jako většina obdobných projektů začíná být s postupem času nekonečně nudný. Přesto má stále řadu věrných diváků, kteří na něj nedají dopustit. Reakce mnoha diváků prozrazují, že si na něj během dvanácti let, co bylo odvysíláno více než tři tisíce epizod, vybudovali závislost. Jenom tak si lze vysvětlit, že se na něj stále dokáží dívat a k jeho hrdinům se chovají jako ke skutečným.

A to i přesto, že sledovat  Ulici je často úmorné, nejen kvůli ubohým zápletkám, ale také některým  protagonistům, kteří jsou doslova na ránu. Zatímco dříve v seriálu figurovalo  několik zajímavých a sympatie vzbuzujících postav, nyní jsou středem pozornosti podivné typy. Příkladem jsou křečovité svobodné matka Jindra a Gábina,  Márův otec Luboš, stále balancující na hraně zákona, nekonečně otravný truhlář Martin, fňukající kvůli sebemenšímu problému. Teď k němu přibyla jeho neteř Marcela,  hystericky vyvádějící, že si zranila kotník, nebo záletný metrosexuál a kariérista Robert.

Za roli rána holí

Závislost na relativně úspěšném projektu udržuje jeho realizační tým všemožným způsobem. Zájem  o něj přiživuje  především spoluprací s bulvárními médii. Například deník Blesk s předstihem upozorňuje na to, co se bude dít v příštím díle. A samozřejmě neváhá bombastickými titulky sledovat osudy herců, kteří v Ulici vystupují.  Pravé žně nastanou, když někdo z nich ve skutečnosti zemře, což se již bohužel několikrát stalo, nebo vážně onemocní, jako v případě  Hany Maciuchové.  Nebo když některé herce kvůli tomu, jak si v Ulici počínají, na ulici napadnou diváci  a pořádně je zmlátí. Jiří Štrébl, hrající ochmelku a chlapáka Miloše, si Blesku postěžoval, že mu lidé kvůli jeho roli zničili auto a roztrhli obočí. Tomáš Dastlík (Martin Maléř)  dostal ránu holí od babičky za to, že zmlátil faráře, který tajně miloval jeho ženu Veroniku. Zato Kryštof Rimský (Mára) se díky Ulici prý těší značné pozornosti žen, což ale velmi těžko snáší jejich partneři.

Koho přemohla vášeň?

Požehnáním jsou  různé pikantní detaily.  Aneta Krejčíková (Gábina), která účinkuje v Ulici již jedenáct let, se Blesku svěřila, že by si přála menší prsa, ale postupně se prý učí lásce ke svému tělu. V případě Lucie Štěpánkové  titulek prozradil, že ukázala vyholený klín. A samozřejmě nechybí  jakákoliv vděčná zmínka o sexu. V článku, nazvaném „Divoký sex v dnešní Ulici. Koho přemohla vášeň a musel TO mít hned?!  se dozvíme, že došlo k vášnivému vzplanutí na radnici. „To bude podívaná,“ láká autor sexuálně frustrované jedince. Stanislava Jachnická, která se coby Denisa spustí s tiskovým mluvčím na stole starostky,  se svěřila, že natočit tuto scénu nebylo vůbec jednoduché.  „Pokud se chcete pokochat také, zapněte  TV v Nova 18.25,“ doporučuje Blesk. Čtenář Franta se tomu však jízlivě vysmál: „Teplákovým babkám, vděčným divačkám, jistě promoknou bombarďáky,“ věští.

Bude to romantické, nebo na prd?

Pozadu ovšem nezůstávají ani webové stránky a Facebook Ulice.  Také ty slibují, že to bude v Ulici pořádně jiskřit a že dojde i na postelovou scénu. Její aktérka  Patricie Solaříková (Tereza) vzápětí ujišťuje, že to bude velmi romantické, ale fanynka Ulice Zdendula si myslí:  Bude to na prd.“ A dodává: „Snad se z Ulice nestane Růžovka, to by mě rozhodilo.“

Válcuje vás život, úřady, politici? Zažili jste, nebo jste viděli něco, co by měli ostatní vědět? Pište, foťte, posílejte na .