Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Nic neumí, ale ročně si přijde na 40 milionů. Proč je v každé druhé reklamní kampani, když ho půlka národa z duše nesnáší

17.03.2017
Nic neumí, ale ročně si přijde na 40 milionů. Proč je v každé druhé reklamní kampani, když ho půlka národa z duše nesnáší

Foto: Facebook

Popisek: Leoš Mareš je fenomén sociálních sítí

„Nikdy nebyl vtipný, a přesto se pořád směje, začínal v růžovém kožichu, nyní už má na vyoblékanost poradce. Je ho všude plno a vlastně nikde po něm nezůstane nic než macha. Vypadá jako manekýn a dokáže toto vše včetně svých promiskuitních šibřinek výtečně zpeněžit. Symbol současného českého zábavního byznysu.“ Tak tenhle divácký názor je za nás naprosto dokonalé shrnutí kariéry Leoše Mareše.

Dnes už si skoro nikdo nepamatuje, že v 90. letech býval Mareš zpěvákem. I ty kožichy už jsou jen historickou úsměvnou vzpomínkou. Momentálně se Leoš Mareš prezentuje jako „bonviván z lepší společnosti“.  A celý loňský rok jel podle magazínu Dotyk doslova jako reklamní stroj. Coby rytíř Jedi se objevil v kampani svého domovského rádia Evropa 2, byl tváří žvýkaček Orbit, dělal pro Milku, objevil se v několika vlnách kampaně poradenské firmy Partners Financial Services, makal na propagaci seriálu Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec, a dále měl na starosti i program platební karty Mastercard Priceless Specials, stal se tváří ovocných destilátů palírny Fleret i značky Remington, nabízející žehličky na vlasy, fény, epilátory, kulmy, holicí strojky, zastřihovače a další produkty, fungoval jako „vánoční taxikář" pro Mall.cz. A k tomu byl také  ambasadorem české módní značky Blažek.

Fenomén Leoš se statisíci followery

Prostě bral vše, co přišlo.  A proč že všichni chtěli právě jeho? Leoš Mareš je podle odborníků fenoménem české kultury, na který lidé reagují pozitivně. A pak je taky hodně aktivní na sociálních sítích, neustále posílá fotky na Instagram,  kde ho sleduje 375 tisíc lidí, na Twitteru 231 tisíc. Čtyřicetiletý Mareš je tak podobným fenoménem jako náctiletí youtubeři.

Leoš Mareš na Instagramu

Nejen aktérem, ale i tvůrcem

A navíc to vypadá, že ho marketing baví. Na Marešově vztahu k sociálním sítím byla postavena i podzimní kampaň žvýkaček Orbit, pro kterou točil videa, v nichž zkoušel štěstí coby příslušník jiných profesí: kominík, model pro akty, baleťák a podobně. Videa nejdřív zveřejňoval na svém instagramovém profilu, kde jeho followeři dvakrát po sobě rozhodli, které z nabídnutých výzev má přijmout. A vše vymýšlel přímo Mareš…

A na Twitteru...

Perfektně upravený bonviván?

A od doby, co nenosí kožichy, ale obleky, má další nabídky.  „Leoš Mareš je nejen přední osobností českého showbyznysu a moderátorskou jedničkou, ale také mužem, o kterém je známo, že si potrpí na perfektně upravený zevnějšek. Jeho styl je stále jít kupředu a pracovat na sobě. Díky tomu je zapsán v povědomí veřejnosti jako muž, který přijímá výzvy života. A proto je mimořádně úspěšný. Je pro nás typem člověka, který je připravený na vše, co mu život přináší," představovala Michaela Derynková Mareše v rámci kampaně holicích strojků značky Remington, kterou s ním její agentura realizovala. Tohle je pro nás, kdo Mareše pamatujeme z devadesátek,  těžko skousnutelný fakt, co?

Za fotku 50 tisíc

Že by se Leoš vážně tolik změnil, vyzrál a dospěl? Nebo si jen spočítal, že coby česká inkarnace polepšeného bouřliváka Davida Beckhama si sakra vydělá? Podle údajů, zveřejněných deníkem Expres, dostane za jedinou fotku na Instagramu minimálně 50 tisíc.  „Ta představa, že ležíte v posteli, vyfotíte se u toho a dostanete šedesát tisíc korun, to je přece neskutečně lákavé,"  potvrdil magazínu Forbes Mareš. Podle svých slov  si přes 80 procent svých příjmu vydělá moderováním privátních akcí a úplně nejvýnosnější jsou údajně firemní konference.

Za kolik si ho koupíte?

A jaký že je podle Expresu ceník Leoše Mareše?  Za rozhlasovou Ranní show dostává 250 tisíc měsíčně,  za DJování od 50 tisíc za akci, stejně za foto na Instagramu. Za zmíněné kampaně pro firmy je to kolem milionu ročně. Za moderování 150 až 250 tisíc za večer. Za to, že je tváří konkrétní televize, 5 milionů ročně.  Stabilně si tak přijde na nějakých 30 až 40 milionů ročně. To není špatné na týpka,  o kterém nemalá část národa soudí, že „jediné, co umí dobře (přímo dokonale), je vydělávat prachy. Jinak neumí pořádně nic a to bohužel mnohokrát stačí. Pro mě ikona nevkusu a nehumoru. Škoda že v Čechách nejsou moderátoři na úrovni, kteří by ho poslali tam, kam patří,“ píše naštvaný televizní divák na portálu ĆSFD. A co vy, taky se bojíte otevřít plechovku, aby z ní nevykoukl Leoš Mareš? 

Originální text najdete ZDE.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na .     

Vložil: Dáša Vrchotová