Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosář Ely Novákové

TV glosář Ely Novákové

Co budou dávat v bedně? Víme

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Pražská doprava

Pražská doprava

Zajímavosti i aktuality

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturně politického redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A nově i ty televizní

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Recenze

Recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Nic neumí, ale ročně si přijde na 40 milionů. Proč je v každé druhé reklamní kampani, když ho půlka národa z duše nesnáší

17.03.2017
Nic neumí, ale ročně si přijde na 40 milionů. Proč je v každé druhé reklamní kampani, když ho půlka národa z duše nesnáší

Autor: Facebook

Popisek: Leoš Mareš je fenomén sociálních sítí

„Nikdy nebyl vtipný, a přesto se pořád směje, začínal v růžovém kožichu, nyní už má na vyoblékanost poradce. Je ho všude plno a vlastně nikde po něm nezůstane nic než macha. Vypadá jako manekýn a dokáže toto vše včetně svých promiskuitních šibřinek výtečně zpeněžit. Symbol současného českého zábavního byznysu.“ Tak tenhle divácký názor je za nás naprosto dokonalé shrnutí kariéry Leoše Mareše.

Dnes už si skoro nikdo nepamatuje, že v 90. letech býval Mareš zpěvákem. I ty kožichy už jsou jen historickou úsměvnou vzpomínkou. Momentálně se Leoš Mareš prezentuje jako „bonviván z lepší společnosti“.  A celý loňský rok jel podle magazínu Dotyk doslova jako reklamní stroj. Coby rytíř Jedi se objevil v kampani svého domovského rádia Evropa 2, byl tváří žvýkaček Orbit, dělal pro Milku, objevil se v několika vlnách kampaně poradenské firmy Partners Financial Services, makal na propagaci seriálu Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec, a dále měl na starosti i program platební karty Mastercard Priceless Specials, stal se tváří ovocných destilátů palírny Fleret i značky Remington, nabízející žehličky na vlasy, fény, epilátory, kulmy, holicí strojky, zastřihovače a další produkty, fungoval jako „vánoční taxikář" pro Mall.cz. A k tomu byl také  ambasadorem české módní značky Blažek.

Fenomén Leoš se statisíci followery

Prostě bral vše, co přišlo.  A proč že všichni chtěli právě jeho? Leoš Mareš je podle odborníků fenoménem české kultury, na který lidé reagují pozitivně. A pak je taky hodně aktivní na sociálních sítích, neustále posílá fotky na Instagram,  kde ho sleduje 375 tisíc lidí, na Twitteru 231 tisíc. Čtyřicetiletý Mareš je tak podobným fenoménem jako náctiletí youtubeři.

Leoš Mareš na Instagramu

Nejen aktérem, ale i tvůrcem

A navíc to vypadá, že ho marketing baví. Na Marešově vztahu k sociálním sítím byla postavena i podzimní kampaň žvýkaček Orbit, pro kterou točil videa, v nichž zkoušel štěstí coby příslušník jiných profesí: kominík, model pro akty, baleťák a podobně. Videa nejdřív zveřejňoval na svém instagramovém profilu, kde jeho followeři dvakrát po sobě rozhodli, které z nabídnutých výzev má přijmout. A vše vymýšlel přímo Mareš…

A na Twitteru...

Perfektně upravený bonviván?

A od doby, co nenosí kožichy, ale obleky, má další nabídky.  „Leoš Mareš je nejen přední osobností českého showbyznysu a moderátorskou jedničkou, ale také mužem, o kterém je známo, že si potrpí na perfektně upravený zevnějšek. Jeho styl je stále jít kupředu a pracovat na sobě. Díky tomu je zapsán v povědomí veřejnosti jako muž, který přijímá výzvy života. A proto je mimořádně úspěšný. Je pro nás typem člověka, který je připravený na vše, co mu život přináší," představovala Michaela Derynková Mareše v rámci kampaně holicích strojků značky Remington, kterou s ním její agentura realizovala. Tohle je pro nás, kdo Mareše pamatujeme z devadesátek,  těžko skousnutelný fakt, co?

Za fotku 50 tisíc

Že by se Leoš vážně tolik změnil, vyzrál a dospěl? Nebo si jen spočítal, že coby česká inkarnace polepšeného bouřliváka Davida Beckhama si sakra vydělá? Podle údajů, zveřejněných deníkem Expres, dostane za jedinou fotku na Instagramu minimálně 50 tisíc.  „Ta představa, že ležíte v posteli, vyfotíte se u toho a dostanete šedesát tisíc korun, to je přece neskutečně lákavé,"  potvrdil magazínu Forbes Mareš. Podle svých slov  si přes 80 procent svých příjmu vydělá moderováním privátních akcí a úplně nejvýnosnější jsou údajně firemní konference.

Za kolik si ho koupíte?

A jaký že je podle Expresu ceník Leoše Mareše?  Za rozhlasovou Ranní show dostává 250 tisíc měsíčně,  za DJování od 50 tisíc za akci, stejně za foto na Instagramu. Za zmíněné kampaně pro firmy je to kolem milionu ročně. Za moderování 150 až 250 tisíc za večer. Za to, že je tváří konkrétní televize, 5 milionů ročně.  Stabilně si tak přijde na nějakých 30 až 40 milionů ročně. To není špatné na týpka,  o kterém nemalá část národa soudí, že „jediné, co umí dobře (přímo dokonale), je vydělávat prachy. Jinak neumí pořádně nic a to bohužel mnohokrát stačí. Pro mě ikona nevkusu a nehumoru. Škoda že v Čechách nejsou moderátoři na úrovni, kteří by ho poslali tam, kam patří,“ píše naštvaný televizní divák na portálu ĆSFD. A co vy, taky se bojíte otevřít plechovku, aby z ní nevykoukl Leoš Mareš? 

Originální text najdete ZDE.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na .     

Vložil: Dáša Vrchotová

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace