Youtube zrušil Českou Miss. Dění kolem soutěže začíná připomínat frašku
23.02.2017
Foto: Facebook
Popisek: Česká Miss: Korunka. Dostane ji letos vůbec někdo?
Podle současných organizátorů, kterým ale známka Česká Miss nepatří, se zřejmě nebude královna krásy volit, ale hledat. Aspoň tomu napovídá překotná snaha doplňovat všude spojení „hledá se“ před výraz Česká Miss. Podobným tempem také mažou veškeré stopy po používání registrované ochranné známky.
Do sporu o používání známky Česká Miss výrazně promluvil Youtube – největší internetový server pro sdílení videosouborů, když zrušil účet ceskamisscz. Stalo se tak na základě stížnosti vlastníka ochranné známky Česká Miss společnosti ZEEM store. „Youtube byl jedním ze subjektů, které naši právníci obeslali s upozorněním na neoprávněné užívání ochranné známky a s výzvou k odstranění tohoto stavu,“ potvrzuje Jiří Polák, mediální zástupce nového vlastníka známky Česká Miss.
A co Facebook a Instagram?
Podle našich informací byl obeslán také Facebook, který na základě obdržené výzvy kontaktoval provozovatele účtů, na nichž se objevovala známka Česká Miss, tedy i soutěžící dívky. To by vysvětlovalo, proč z většiny takových účtů Česká Miss zmizela. Podobná situace nastala i na další sociální síti, a sice na instagramu. Organizátoři nicméně stále uvádějí k průběhu ročníku 2017, že „nově mají dívky, uchazečky o titul, možnost se už od momentu přihlášení prezentovat na sociálních sítích - na nově zřízeném profilu pod hlavičkou České Miss“.
Podle posledních událostí se zdá, že bude nejspíš snazší nalézt jehlu v pověstné kupce sena než Českou Miss.
Vložil: Redaktor KL