Jak se v zimě vyhnout problémům s plynovým spotřebičem, ať jde o kotel nebo ohřívač vody? Řešení může být snadné a poměrně nečekané
23.01.2017
Foto: Ondřej Vanča
Popisek: Pražská plynárenská, ilustrační fotomontáž
V porovnání s těmi minulými se letošní zima zatím zdá být výrazně chladnější, což mnohým z nás z různých důvodů přidělává vrásky na čele. Ty se mohou stát výrazně hlubšími v případě, když v mrazivých dnech dojde k nějaké nečekané události. Jako příklad se nabízí nepříjemnost, která dříve nebo později potká každého odběratele zemního plynu. Jedná se o poruchu plynového spotřebiče, která, ať se již jedná o kotel, topidlo nebo ohřívač vody, znamená vždy velmi nepříjemný a citelný zásah do chodu domácnosti. Kromě nečekaných, až několikatisícových nákladům spojených s opravou, může být uprostřed zimy problémem i jen samotné zajištění servisního technika v přijatelném termínu, protože ti jsou právě v zimním období značně přetíženi a je jich nedostatek. Co tedy s tím?
Oprava může být i zdarma
Řešení může být snadné a poměrně nečekané, a to zkusit se obrátit na svého dodavatele plynu. Někteří z nich totiž poskytují svým zákazníkům v těchto záležitostech účinnou pomoc v podobě asistenčních služeb.
Nutno však podotknout, že jich v tuzemsku zatím není mnoho. Pokud však jste zákazníkem právě jednoho z nich, máte z velké části vyhráno a po starostech. Například zákazníci Pražské plynárenské mohou využít službu POMOC 24, jejímž prostřednictvím jim firma zajistí, při splnění určitých podmínek, opravu zdarma nebo s finanční spoluúčastí.
Klienti mohou čerpat servisní služby díky voucheru nebo asistenční kartě
Zákazníkům k některým svým cenovým produktům dále nabízí zdarma také kartu AXA Assistance, což je program pojištění asistenčních služeb v domácnosti nebo vouchery na čerpání servisních služeb. Řešení společnost nabízí ale i v případech, kdy oprava porouchaného spotřebiče již není možná.
Za zvýhodněných podmínek zajišťuje pro své zákazníky nejen plynové kotle od renomovaných výrobců jako například Viessmann nebo Baxi, ale třeba i plynová topidla různých značek a typů. Prostřednictvím svých partnerů zajistí i odbornou montáž, uvedení spotřebiče do provozu a stejně jako v případě oprav se na nákladech souvisejících s montáží, při splnění určitých podmínek, i finančně spolupodílí.?
Komerční sdělení
Stalo se u vás něco, co by měli ostatní vědět? Napište na .
Vložil: Lucie Bartoš