Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Knižní recenze

Knižní recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Mohou si vybrat vlastní ceník, produkt Jistota nebo bonus podle svých představ. To je jen malý výčet novinek pro zákazníky Pražské plynárenské

04.01.2017
Mohou si vybrat vlastní ceník, produkt Jistota nebo bonus podle svých představ. To je jen malý výčet novinek pro zákazníky Pražské plynárenské

Foto: Ondřej Vanča

Popisek: Pražská plynárenská, ilustrační fotomontáž

Na přelomu roku přichystala Pražská plynárenská pro své zákazníky zajímavé novinky. Kromě zcela nových ceníků a vylepšení starších produktů třeba také pilotní projekt nového konceptu nabídky svých produktů a služeb.

Zákazníci si mohou vybrat ceník

Zákazníci společnosti z řad domácností mají  k dispozici nové  cenové nabídky, a to jak s platností na dobu určitou, tak i na dobu neurčitou. Ty skýtají různorodé možnosti dodávky zemního plynu, dle preferencí a aktuálních potřeb zákazníků. 

Například ceník Simple s platností na dobu neurčitou je orientován výhradně na cenu a její kvartální odvozování dle aktuální situace na velkoobchodních trzích. Je tedy určen pro ty zákazníky, kteří jsou vzhledem k uvedenému ochotní akceptovat i určitou míru rizika.

Bonus podle svých představ 

Další novinkou je produkt Jistota, v jehož rámci si zákazník sám může  zvolit  dobu závazku na dobu neurčitou, dva nebo tři roky a k tomu navíc i benefit podle svých představ. Ten může mít podobu například mimořádných slev do vyúčtování, voucherů na nákup zboží či služeb apod. Nabídka se týká jak dodávky zemního plynu, tak i elektřiny.    

Právě možnost, poskládat si samostatně podobu svého „odběru“ energie přímo zákazníky, je další novinkou, kterou společnost nyní v pilotním projektu přináší. Prostřednictvím aplikace „Samoobsluha“ dostupné na firemním webu z počítače nebo telefonu, si každý zákazník může sám uvedené sestavit včetně bonusů a služeb, které dostane od Pražské plynárenské zdarma.  V platnosti navíc zůstávají i starší cenové nabídky a produkty, z nichž některé doznaly výrazných úprav tak, aby byly zákaznicky atraktivnější. Došlo tak například  k přenastavení nabídky určené pro seniory, která je u společnosti k dispozici již od roku 2011. Nyní je však pro zákazníky výrazně výhodnější.

Kdo využívá již překonané produkty, dostane lepší nabídku

Dle plynařů je v současné době trendem, že zákazníci využívají různé ceníky a produkty napříč  celkovou nabídkou společnosti. Zároveň přiznávají, že tento model je z jejich hlediska náročnější, než kdyby všichni zákazníci využívali jen jeden univerzální produkt, musí totiž  průběžně pracovat s každým jednotlivým produktem  a tím i skupinou zákazníků, která jej aktuálně využívá. Jednotlivé tyto skupiny jsou přitom různě velké,  čítají tisíce, desetitisíce a v některých případech zahrnují i více než sto tisíc  zákazníků.

Preference jednotlivých cenových nabídek ze strany zákazníků jsou přitom různé a úlohu hraje řada faktorů. Tématem je také přesmluvňování těch zákazníků, kteří doposud využívají některé historické a již překonané produkty.  Ty společnost již delší dobu průběžně intenzivně oslovuje formou  poštovních  zásilek, mailu nebo telefonicky s výhodnějšími nabídkami. 

Další novinky a produkty slibuje Pražská plynárenská představit svým zákazníkům v průběhu  následujících měsíců a kromě webových stránek nebo obchodních kanceláří se  o nich veřejnost může informovat i prostřednictvím bezplatné zákaznické linky, která je nově k dispozici.

Komerční sdělení

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na .

Vložil: Lucie Bartoš

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace