Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Mohou si vybrat vlastní ceník, produkt Jistota nebo bonus podle svých představ. To je jen malý výčet novinek pro zákazníky Pražské plynárenské

04.01.2017
Mohou si vybrat vlastní ceník, produkt Jistota nebo bonus podle svých představ. To je jen malý výčet novinek pro zákazníky Pražské plynárenské

Foto: Ondřej Vanča

Popisek: Pražská plynárenská, ilustrační fotomontáž

Na přelomu roku přichystala Pražská plynárenská pro své zákazníky zajímavé novinky. Kromě zcela nových ceníků a vylepšení starších produktů třeba také pilotní projekt nového konceptu nabídky svých produktů a služeb.

Zákazníci si mohou vybrat ceník

Zákazníci společnosti z řad domácností mají  k dispozici nové  cenové nabídky, a to jak s platností na dobu určitou, tak i na dobu neurčitou. Ty skýtají různorodé možnosti dodávky zemního plynu, dle preferencí a aktuálních potřeb zákazníků. 

Například ceník Simple s platností na dobu neurčitou je orientován výhradně na cenu a její kvartální odvozování dle aktuální situace na velkoobchodních trzích. Je tedy určen pro ty zákazníky, kteří jsou vzhledem k uvedenému ochotní akceptovat i určitou míru rizika.

Bonus podle svých představ 

Další novinkou je produkt Jistota, v jehož rámci si zákazník sám může  zvolit  dobu závazku na dobu neurčitou, dva nebo tři roky a k tomu navíc i benefit podle svých představ. Ten může mít podobu například mimořádných slev do vyúčtování, voucherů na nákup zboží či služeb apod. Nabídka se týká jak dodávky zemního plynu, tak i elektřiny.    

Právě možnost, poskládat si samostatně podobu svého „odběru“ energie přímo zákazníky, je další novinkou, kterou společnost nyní v pilotním projektu přináší. Prostřednictvím aplikace „Samoobsluha“ dostupné na firemním webu z počítače nebo telefonu, si každý zákazník může sám uvedené sestavit včetně bonusů a služeb, které dostane od Pražské plynárenské zdarma.  V platnosti navíc zůstávají i starší cenové nabídky a produkty, z nichž některé doznaly výrazných úprav tak, aby byly zákaznicky atraktivnější. Došlo tak například  k přenastavení nabídky určené pro seniory, která je u společnosti k dispozici již od roku 2011. Nyní je však pro zákazníky výrazně výhodnější.

Kdo využívá již překonané produkty, dostane lepší nabídku

Dle plynařů je v současné době trendem, že zákazníci využívají různé ceníky a produkty napříč  celkovou nabídkou společnosti. Zároveň přiznávají, že tento model je z jejich hlediska náročnější, než kdyby všichni zákazníci využívali jen jeden univerzální produkt, musí totiž  průběžně pracovat s každým jednotlivým produktem  a tím i skupinou zákazníků, která jej aktuálně využívá. Jednotlivé tyto skupiny jsou přitom různě velké,  čítají tisíce, desetitisíce a v některých případech zahrnují i více než sto tisíc  zákazníků.

Preference jednotlivých cenových nabídek ze strany zákazníků jsou přitom různé a úlohu hraje řada faktorů. Tématem je také přesmluvňování těch zákazníků, kteří doposud využívají některé historické a již překonané produkty.  Ty společnost již delší dobu průběžně intenzivně oslovuje formou  poštovních  zásilek, mailu nebo telefonicky s výhodnějšími nabídkami. 

Další novinky a produkty slibuje Pražská plynárenská představit svým zákazníkům v průběhu  následujících měsíců a kromě webových stránek nebo obchodních kanceláří se  o nich veřejnost může informovat i prostřednictvím bezplatné zákaznické linky, která je nově k dispozici.

Komerční sdělení

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na .

Vložil: Lucie Bartoš