Mohou si vybrat vlastní ceník, produkt Jistota nebo bonus podle svých představ. To je jen malý výčet novinek pro zákazníky Pražské plynárenské
04.01.2017
Foto: Ondřej Vanča
Popisek: Pražská plynárenská, ilustrační fotomontáž
Na přelomu roku přichystala Pražská plynárenská pro své zákazníky zajímavé novinky. Kromě zcela nových ceníků a vylepšení starších produktů třeba také pilotní projekt nového konceptu nabídky svých produktů a služeb.
Zákazníci si mohou vybrat ceník
Zákazníci společnosti z řad domácností mají k dispozici nové cenové nabídky, a to jak s platností na dobu určitou, tak i na dobu neurčitou. Ty skýtají různorodé možnosti dodávky zemního plynu, dle preferencí a aktuálních potřeb zákazníků.
Například ceník Simple s platností na dobu neurčitou je orientován výhradně na cenu a její kvartální odvozování dle aktuální situace na velkoobchodních trzích. Je tedy určen pro ty zákazníky, kteří jsou vzhledem k uvedenému ochotní akceptovat i určitou míru rizika.
Bonus podle svých představ
Další novinkou je produkt Jistota, v jehož rámci si zákazník sám může zvolit dobu závazku na dobu neurčitou, dva nebo tři roky a k tomu navíc i benefit podle svých představ. Ten může mít podobu například mimořádných slev do vyúčtování, voucherů na nákup zboží či služeb apod. Nabídka se týká jak dodávky zemního plynu, tak i elektřiny.
Právě možnost, poskládat si samostatně podobu svého „odběru“ energie přímo zákazníky, je další novinkou, kterou společnost nyní v pilotním projektu přináší. Prostřednictvím aplikace „Samoobsluha“ dostupné na firemním webu z počítače nebo telefonu, si každý zákazník může sám uvedené sestavit včetně bonusů a služeb, které dostane od Pražské plynárenské zdarma. V platnosti navíc zůstávají i starší cenové nabídky a produkty, z nichž některé doznaly výrazných úprav tak, aby byly zákaznicky atraktivnější. Došlo tak například k přenastavení nabídky určené pro seniory, která je u společnosti k dispozici již od roku 2011. Nyní je však pro zákazníky výrazně výhodnější.
Kdo využívá již překonané produkty, dostane lepší nabídku
Dle plynařů je v současné době trendem, že zákazníci využívají různé ceníky a produkty napříč celkovou nabídkou společnosti. Zároveň přiznávají, že tento model je z jejich hlediska náročnější, než kdyby všichni zákazníci využívali jen jeden univerzální produkt, musí totiž průběžně pracovat s každým jednotlivým produktem a tím i skupinou zákazníků, která jej aktuálně využívá. Jednotlivé tyto skupiny jsou přitom různě velké, čítají tisíce, desetitisíce a v některých případech zahrnují i více než sto tisíc zákazníků.
Preference jednotlivých cenových nabídek ze strany zákazníků jsou přitom různé a úlohu hraje řada faktorů. Tématem je také přesmluvňování těch zákazníků, kteří doposud využívají některé historické a již překonané produkty. Ty společnost již delší dobu průběžně intenzivně oslovuje formou poštovních zásilek, mailu nebo telefonicky s výhodnějšími nabídkami.
Další novinky a produkty slibuje Pražská plynárenská představit svým zákazníkům v průběhu následujících měsíců a kromě webových stránek nebo obchodních kanceláří se o nich veřejnost může informovat i prostřednictvím bezplatné zákaznické linky, která je nově k dispozici.

Komerční sdělení
Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na .
Vložil: Lucie Bartoš