Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Ministryně Šlechtová představila nový motivační program na podporu cestovního ruchu. Pro žadatele v regionech je připravená pěkná sumička, 300 milionů korun

04.11.2016
Ministryně Šlechtová představila nový motivační program na podporu cestovního ruchu. Pro žadatele v regionech je připravená pěkná sumička, 300 milionů korun

Foto: Archiv

Popisek: Ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová

Ministryně Karla Šlechtová představila nový program na podporu cestovního ruchu v České republice – Národní program podpory cestovního ruchu v regionech. Pro žadatele je připraveno 300 milionů korun. Žádosti lze podávat od 1. prosince 2016 do 6. ledna 2017.

„Novým programem na podporu cestovního ruchu se snažíme zvýšit konkurenceschopnost destinací a zlepšit socioekonomické přínosy turismu. Novinkou je zejména možnost financovat různé projekty zaměřené na marketing a také nadregionální aktivity,“ uvedla ministryně Karla Šlechtová. 
 
Cílem programu je navýšení potenciálu a konkurenceschopnosti regionálních destinací, usnadnění pohybu návštěvníků v destinacích (např. realizace navigačních systémů pro hendikepované osoby, podpora lepší vybavenosti turistických tras, rozvoj udržitelného cestovního ruchu…) a v neposlední řadě také podpora investičních příležitostí, rozvoj malého a středního podnikání a zaměstnanosti v regionech.

Výše dotace tvoří maximálně 50 % podíl výdajů

Ministerstvo pro místní rozvoj vyhlásilo výzvu na podávání žádostí o dotace z nového „Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech“, který se v letech 2016 - 2020 zaměří zejména na podporu rozvoje základní a doprovodné infrastruktury a nově na podporu marketingových aktivit destinačních společností. Pro první výzvu pro rok 2017 je připraveno 300 milionů korun. Výše dotace tvoří maximálně 50 % podíl způsobilých výdajů z celkového rozpočtu akce, zbylých minimálně 50 % rozpočtu tvoří vlastní zdroje žadatele. Přiznaná dotace musí být vyčerpána do konce roku 2017.

Příjemcem mohou být dle jednotlivých dotačních titulů např. samosprávné celky (vyjma statutárních měst a městských částí), či jejich organizace, mikroregiony, provozovatelé turistických infocenter, oblastní destinační společnosti, nevládní neziskové organizace provozující aktivity cestovního ruchu, podnikatelé v cestovním ruchu, apod.

Podprogramy

Rozvoj základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu

Dotační titul č. 1 - Podpora nadregionálních aktivit

Dotační titul č. 2 - Rozvoj základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu

Dotační titul č. 3 - Rozvoj veřejné infrastruktury cestovního ruchu 

Marketingové aktivity v cestovním ruchu

Dotační titul č. 1 - Marketingové aktivity na úrovni krajů

Dotační titul č. 2 - Marketingové aktivity na oblastní a lokální úrovni

Komerční sdělení

Vložil: Anička Vančová