Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Knižní recenze

Knižní recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Smutný konec ambiciózního českého režiséra: U Vánočního Kameňáku a reklamy na Dermacol. Tam točil alespoň s krásnými babami. Jojo, složenky, ty krávy zelený

20.01.2016
Smutný konec ambiciózního českého režiséra: U Vánočního Kameňáku a reklamy na Dermacol. Tam točil alespoň s krásnými babami. Jojo, složenky, ty krávy zelený

Foto: Dermacol

Popisek: F.A.Brabec obklopen...

FOTOGALERIE, VIDEO F. A. Brabec bývalo jméno, které mělo v českém filmu zvuk. Jako kameraman se podílel na spoustě oceněných filmů, počínaje Pavláskové Časem sluhů a Němcovým Jménem kódu rubín konče. Jeho režijní debut Král Ubu v roce 1996 získal tolik cen, že vyjmenujeme jen ty nejdůležitější: 7 nominací na Českého lva, z čehož tři proměnil, v portugalském Famafest 99 Grand Prix za nejlepší režii. I jeho adaptace šesti balad a jedné pohádky z Erbenovy sbírky Kytice měla 8 nominací na Českého lva a tři získala… A na Vinnie Festvalu v USA obdržela Hlavní cenu. To už je ale patnáct let. Co dělá uznávaný kameraman a režisér teď?

Po Vánočním Kameňáku s Václavem Vydrou a striptýzem růžových zajíčků ho čekalo Národní divadlo. Sice jako režiséra, ne divadelní hry, ale reklamy na Dermacol, který slaví padesáté výročí… No tak, Táňa Kuchařová a Iva Kubelková jsou asi přeci jen více sexy než Vašek Vydra. Ostatně, jen málo chybělo a spatřili jsme „hezké hochy“ nahaté… Hlavním tahákem Kameňáku je totiž polonahá Česká Miss Eliška Bučková, která vedle odvážné scény k filmu nazpívala spolu s kapelou Walda Gang i titulní píseň. Ta dosáhla na internetu téměř půl milionu zhlédnutí a bylo slíbeno, že pokud to dotáhne na milion, členové skupiny song odehrají nazí. Naštěstí pro nás všechny k tomu nedošlo… Ale zpět k Dermacolu. 

Iva Kubelková a Táňa Kuchařová mají hlavní role, rovnou v ND 

Společně s baletkami z Labutího jezera a dalšími modelkami, tvářemi legendární české kosmetiky Dermacol, zakladatelkou Olgou Knoblochovu a spolumajitelkou Věrou Komárovou se postavily na jeviště Národního divadla tři naše Miss a v rámci padesátiletého výročí značky si zahrály krátkou „divadelní hru“. 

Po celodenním natáčení vznikl reklamní spot v režii právě F. A. Brabce. Ten se značkou Dermacol dokonce prý nespolupracoval poprvé. Videoklip již můžete vidět jak v televizním vysílání, tak na internetu. V krátkém spotu se dvě hlavní aktérky, v čele s topmodelkou a MISS WORLD 2006  Táťánou Kuchařovou a Ivou Kubelkovou, ViceMiss roku 1996, připravují na svůj výstup na prknech Zlaté kapličky. 

„Pro mě byl zážitek natáčet právě v prostorách Národního divadla. Pokaždé, když jsem na takových místech pracovně, či soukromě, cítím silný pocit hrdosti na naše kulturní bohatství. Bylo to to nejlepší a nejdůstojnější místo pro natáčení nové kampaně k 50. výročí značky Dermacol, které jsem tváří  již řadu let," komentovala nabitý natáčecí den Taťána Kuchařová. 

Národ sobě a Dermacol vám

Z krátkého videa sálá krása žen, která se snoubí s kvalitní českou kosmetikou. V zákulisní maskérně Národního divadla se dívky samy zkrášlují a s líčidly se doslova mazlí. Připravují se totiž na svůj velký úkol, který následuje vzápětí. Po boku Taťány Kuchařové se v kampani objevuje i Iva Kubelková, která je rovněž tváří značky a již dlouhá léta vypadá skvěle právě díky kosmetice Dermacol. „Na oponě našeho vzácného divadla stojí: Národ sobě. Pro mě dnes platí další heslo, a to: Dermacol vám. Protože stejně jako divadlo spojuje lidi, Dermacol spojuje ženy a činí je šťastnějšími a krásnějšími,“ vyznala svou lásku k tradiční české kosmetice Iva Kubelková, která ve videu společně s Táňou Kuchařovou předává za mohutného potlesku všech diváků Národního divadla zakladatelce značky Olze Knoblochové jubilejní diamantový prsten. Ve videu se objevuje i třetí miss, kterou je ViceMiss 2015 Karolína Mališová. 

Nejdůležitějším poselstvím videa je tedy dárek, který není určen jen zakladatelce značky, ale který chce Dermacol věnovat v rámci soutěže i svým zákaznicím. „Slavíme důležité jubileum, a proto jsme pro své zákaznice připravili soutěž o padesát diamantových prstenů, které jsme nechali vyrobit pouze pro tuto příležitost. Na výrobu každého z nich bylo použito 33 diamantů, které jsou zasazeny do růžového zlata,“ řekla Věra Komárová, spolumajitelka značky, o prstenech, které nebude mít na světě nikdo jiný, než právě oněch padesát výherkyň a zakladatelka Olga Knoblochová. 


Dermacol ale ženy zkrášluje již padesát let hlavně svými produkty, které si oblíbila i řada našich VIP a některé z nich se staly i tváří značky. Zakladatelka firmy Olga Knoblochová v závěru prozradila recept na to, jak si co nejdéle udržet mladistvou tvář: „Po celou dobu existence značky nejvíce miluji krycí make-upy. Vždycky jsem měla obličej plný pih a s touhle jednoduchou pomůckou jsem je zakryla během chviličky,“ přiznala majitelka tváře, kterou není potřeba žádné milovnici dobré kosmetiky představovat.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.           

Vložil: Anička Vančová

Galerie

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace