Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Volby 2017

Volby 2017

Odvolili jsme, teď se rokuje o vládě

Letošní Karlovy Vary

Letošní Karlovy Vary

Co se dělo na festivalu

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Životní knockouty

Životní knockouty

Dal vám život ránu na solar? Nejste v tom sami, čtěte skutečné příběhy

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě celebrity dobrovolně neřeknou?

Rozhovory

Rozhovory

Politici, umělci, zkrátka každý, kdo má co říci

Megaúspěch: Plzeň se dostala mezi 10 top evropských destinací Lonely Planet, podívejte se

13.06.2014
Megaúspěch: Plzeň se dostala mezi 10 top evropských destinací Lonely Planet, podívejte se

Autor: Město Plzeň

Popisek: Náměstí republiky v Plzni

Plzeň bude v příštím roce Evropským hlavním městem kultury. Díky tomu na ni je již v tomto roce upřena pozornost mezinárodních médií. Aktuálně ji průvodce Lonely Planet zařadil mezi deset nejlepších destinací v Evropě.

„Zájem zahraničních novinářů vnímáme stále silněji od začátku letošního roku. Střídají se v Plzni téměř každý týden, ať již individuálně nebo na námi organizovaných presstripech. Už jsme tu měli několik desítek německých novinářů, mezi kterými byli například redaktoři píšící pro Hamburger Abendblatt, Lufthansa Magazin, Tagesspiegel a Hessische Allgemeine či Rheinische Post, zástupce rakouských , italských, francouzských i finských médií, britského freelance žurnalistu s objednávkou na reportáž od amerického cestovatelského magazínu,  ale třeba také televizní štáb z Brazílie,“ říká PR manažerka Mirka Reifová.



Článek v Lonely Planet nezve jen na program Evropského hlavního města kultury, ale prezentuje Plzeň také jako kolébku piva, která je méně zaplněna turisty než Praha a může nabídnout  návštěvu podzemí i krásný výhled z věže Katedrály sv. Bartoloměje.

„Lepší reklamu jsme si nemohli přát,“ dodává k tomu ředitel marketingu projektu Plzeň 2015 Radek Auer. „Od začátku jsme si v marketingové strategii vytýčili, že nebudeme propagovat jenom kulturní akce v rámci roku 2015, ale celkový zážitek, který si může návštěvník z města odnést.“

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

 

Vložil: Anička Vančová

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace