Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Nostalgická kavárnička Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Tak to chce odvahu. Japonská značka piva se chystá prosadit v Česku, kde nikdo nedá dopustit na české pivo

10.05.2018
Tak to chce odvahu. Japonská značka piva se chystá prosadit v Česku, kde nikdo nedá dopustit na české pivo

Foto: prazdrojvisit.cz

Popisek: Jedno bahno, jako rahno

Když před třemi desítkami let japonská společnost Asahi uvedla na trh první várku pivní novinky, netušila, že právě dala vzniknout legendě. Lavina zájmu tento osvěžující ležák s „karakuchi“ chutí nazvaný Asahi Super Dry v Japonsku záhy katapultovala na první místo oblíbenosti mezi tamními pivy a vyslala ho na úspěšnou cestu po celém světě. Letos ho na český trh uvádí Plzeňský Prazdroj, jehož vlastníkem se společnost Asahi stala před rokem.

Zlatavý, průzračně čirý a mimořádně osvěžující ležák proslul po celém světě nenapodobitelnou velice osvěžující “karakuchi” chutí, dokonale ladící s jakýmkoli jídlem. Za svůj věhlas vděčí nejen originální receptuře a použití těch nejkvalitnějších surovin, jimiž je vynikající aromatický chmel, unikátně vyvinuté kvasinky, výběrový ječný slad, křišťálově čistá voda a rýže, ale také vysokým japonským standardům vaření piva a inovativní technologii kvašení. Píše se o japonském pivu v oslavném tónu.

Japonská kvalita a pivo?

„Prémiový ležák Asahi Super Dry plně odráží japonský přístup ke kvalitě. Japonci věří, že vše – výrobky i postupy – lze neustále zlepšovat tak, aby vznikl perfektní produkt. Ležák Asahi Super Dry je uvařen tak, aby nabídl po napití říznou a osvěžující chuť, která v závěru přechází do velmi čisté chuti bez dlouhého doznívání. Díky tomu si můžete naplno vychutnat jakékoli jídlo. Věřím, že jej ocení i čeští milovníci piva, byť chutná výrazně jinak než tradiční český ležák,“ říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Asahi Super Dry bude ve vybraných restauracích možné ochutnat od června

Podle Jana Engeho, sládka Plzeňského Prazdroje, rozšíří Asahi Super Dry nabídku prémiových ležáků na českém trhu o osvěžující značku, která potěší příznivce piva čistou vůní a intenzivní chutí hned po napití s krátkým dozníváním. Navíc jde o nepasterované pivo, které díky tomu chutná stejně jako v pivovaru. „Výhodou piva je poměrně slušná pěnivost, na kterou jsme tady zvyklí, vysoký říz a osvěžující charakter,“ doplňuje Enge.

Jaké má japonské pivo šance v pivařské zemi?

Pivo Asahi se nejspíš stane hitem hipsterů, moderním výstřelkem. Ale vedle tradičních českých piv nemá šanci získat pevnou pozici. My pivo máme a zcela očividně jsme zemí, která je hrdá na to, že má nejlepší pivo na světě. Jak jinak, také. Japonská verze piva tak bude raritou. A i kdyby nový majitel Prazdroje do marketingu a propagace dal první poslední, české pivo svou pozici neztratí.

QRcode

Vložil: Štěpán Cháb