Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Každý druhý víkend nový film

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

... v koši nekončí! Ani v tom virtuálním na obrazovce

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Tak to chce odvahu. Japonská značka piva se chystá prosadit v Česku, kde nikdo nedá dopustit na české pivo

10.05.2018
Tak to chce odvahu. Japonská značka piva se chystá prosadit v Česku, kde nikdo nedá dopustit na české pivo

Autor: prazdrojvisit.cz

Popisek: Jedno bahno, jako rahno

Když před třemi desítkami let japonská společnost Asahi uvedla na trh první várku pivní novinky, netušila, že právě dala vzniknout legendě. Lavina zájmu tento osvěžující ležák s „karakuchi“ chutí nazvaný Asahi Super Dry v Japonsku záhy katapultovala na první místo oblíbenosti mezi tamními pivy a vyslala ho na úspěšnou cestu po celém světě. Letos ho na český trh uvádí Plzeňský Prazdroj, jehož vlastníkem se společnost Asahi stala před rokem.

Zlatavý, průzračně čirý a mimořádně osvěžující ležák proslul po celém světě nenapodobitelnou velice osvěžující “karakuchi” chutí, dokonale ladící s jakýmkoli jídlem. Za svůj věhlas vděčí nejen originální receptuře a použití těch nejkvalitnějších surovin, jimiž je vynikající aromatický chmel, unikátně vyvinuté kvasinky, výběrový ječný slad, křišťálově čistá voda a rýže, ale také vysokým japonským standardům vaření piva a inovativní technologii kvašení. Píše se o japonském pivu v oslavném tónu.

Japonská kvalita a pivo?

„Prémiový ležák Asahi Super Dry plně odráží japonský přístup ke kvalitě. Japonci věří, že vše – výrobky i postupy – lze neustále zlepšovat tak, aby vznikl perfektní produkt. Ležák Asahi Super Dry je uvařen tak, aby nabídl po napití říznou a osvěžující chuť, která v závěru přechází do velmi čisté chuti bez dlouhého doznívání. Díky tomu si můžete naplno vychutnat jakékoli jídlo. Věřím, že jej ocení i čeští milovníci piva, byť chutná výrazně jinak než tradiční český ležák,“ říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Asahi Super Dry bude ve vybraných restauracích možné ochutnat od června

Podle Jana Engeho, sládka Plzeňského Prazdroje, rozšíří Asahi Super Dry nabídku prémiových ležáků na českém trhu o osvěžující značku, která potěší příznivce piva čistou vůní a intenzivní chutí hned po napití s krátkým dozníváním. Navíc jde o nepasterované pivo, které díky tomu chutná stejně jako v pivovaru. „Výhodou piva je poměrně slušná pěnivost, na kterou jsme tady zvyklí, vysoký říz a osvěžující charakter,“ doplňuje Enge.

Jaké má japonské pivo šance v pivařské zemi?

Pivo Asahi se nejspíš stane hitem hipsterů, moderním výstřelkem. Ale vedle tradičních českých piv nemá šanci získat pevnou pozici. My pivo máme a zcela očividně jsme zemí, která je hrdá na to, že má nejlepší pivo na světě. Jak jinak, také. Japonská verze piva tak bude raritou. A i kdyby nový majitel Prazdroje do marketingu a propagace dal první poslední, české pivo svou pozici neztratí.

Vložil: Štěpán Cháb

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace