Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Každý druhý víkend nový film

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

„Šmejdi" dostali na Plzeňsku dvoumilionovou pokutu

30.05.2013
„Šmejdi dostali na Plzeňsku dvoumilionovou pokutu

Autor: Profimedia.cz

Popisek: Inspekce uložila v Plzeňském kraji dosud nejvyšší pokutu.

Západočeská pobočka České obchodní inspekce uložila dosud nejvyšší pokutu za praktiky při předváděcích akcích. 1. Česká reklamní společnost má zaplatit pokutu ve výši 2,47 milionu, a to za různé prohřešky včetně použití agresivních praktik.

Opakované kontroly proběhly podle ČOI v Plzeňském a Karlovarském kraji. Kontroloři na akce 1. České reklamní společnosti vyrazili hned třikrát. „Zjistili jsme různé formy nekalých praktik, za které byly uloženy sankce v celkové výši 2,47 milionu korun," uvedl ředitel ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj Jan Řezáč.

Pokuta pro šmejdy je pravomocná

Z celkové částky byla nejvýraznější dvoumilionová pokuta uložená v květnu za užití agresivních praktik, už je pravomocná. Inspektoři zjistili například klamání o délce záruční lhůty, která byla místo slíbených osmi let poskytována jen na dobu dvou let. Účastníci akce také nedostávali dárky slíbené na pozvánkách. „Na akci také probíhalo losování, při kterém výherce vyhrál výrobky do domácnosti, ale už nevěděl, že jejich získání je podmíněné nákupem dalších výrobků za 35 tisíc," dodal Řezáč.

Osmdesát procent předváděcích akcí dostalo pokutu

Inspektoři zjistili chyby téměř na všech předváděcích akcích, na které vyrazili a to nejen u 1. České reklamní společnosti. U této konkrétní firmy ale podali návrh na zrušení jejího živnostenského oprávnění. A to i z důvodu, že firma už v minulosti jednu podobnou pokutu dostala a to ve výši cca 1, 8 milionu korun.

Zaujal Vás tento článek? Posílejte nám svoje názory i podněty na ! Těšíme se na ně.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace