Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
MFF Karlovy Vary 2019

MFF Karlovy Vary 2019

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i drsná kritika

Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Reportáže z míst, kde se natáčely kinohity

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Pardubické letiště chce nový terminál za 250 milionů

20.03.2013
Pardubické letiště chce nový terminál za 250 milionů

Autor: Profimedia.cz/MF Dnes-Radek Kalhous

Popisek: Otevření zmodernizovaného letiště EBA v Pardubicích za účasti ministra Dobeše

Další rozvoj pardubického letiště se bez nového terminálu pro odbavování cestujících zpomalí, ne-li zastaví.

Vedení letiště proto hledá způsob, jak vybudovat terminál, který by letiště posunul zase o kus dál. S jeho stavbou by chtělo začít již v příštím roce.

„Zpracovali jsme strategický finanční plán společnosti do roku 2022, který posuzuje provoz letiště ve třech možných modelech.  Uvažuje o zachování provozu ve stávajících podmínkách, o výstavbě nového terminálu a o vstupu strategického partnera. Výpočty jednotlivých variant se opírají o velmi střízlivé odhady nárůstu provozu na letišti Pardubice do roku 2022 při dodržení podmínek stávajícího územního rozhodnutí, které nám dovoluje za rok odbavit maximálně 250 000 pasažérů,“  řekl Jan Andrlík, ředitel společnosti East Bohemian Airport, která letiště provozuje.

Bez terminálu stagnace a pokles?

„Dá se očekávat, že pokud se do stavby nepustíme, čeká nás stagnace zájmu leteckých společností a možná i pokles. Již dnes zaznamenáváme nespokojenost přepravců s časy příletů a jejich klientů s prostředím, v němž jsou odbavováni,“ doplnil ředitel s tím, že jednání s novými přepravci, majícími zájem o využívání pardubického letiště, vždy končí po prohlídce provizorního terminálu.

Společnost by na stavbu nového terminálu, která by měla vyjít na 250 milionů korun, chtěla získat bankovní úvěr s dobou splatnosti 15 let.  Nová hala by měla nést jméno Jana Kašpara a letišti by umožnila odbavit během jedné hodiny až 450 cestujících.

Vendula Kvochová

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace