Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
MFF Karlovy Vary 2019

MFF Karlovy Vary 2019

Hvězdy, hvězdičky, róby, filmy i drsná kritika

Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Filmové stopy

Filmové stopy

Zajímá vás, jak teď vypadá fabrika z filmu Marečku, podejte mi pero? Každý druhý víkend nový film

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Tak tohle ne. Pardubický kraj chce rázně zatočit se silnicemi v havarijním stavu

13.03.2018
Tak tohle ne. Pardubický kraj chce rázně zatočit se silnicemi v havarijním stavu

Autor: kraj Pardubický

Popisek: Některé silnice nižších tříd jsou skutečně v hrozivém stavu

Hejtman Pardubického kraje Martin Netolický jednal dnes v Praze s ministryní pro místní rozvoj Klárou Dostálovou. Hlavním tématem jednání byla problematika čerpání prostředků Evropské unie na modernizace silnic nižších tříd. Hejtman upozornil především na problematiku majetkoprávních vypořádání, která oddalují zahájení staveb.

„Bohužel často jako kraje slyšíme, že se nám nedaří čerpat finanční prostředky z Integrovaného regionálního operačního programu. Důvodů, proč se tomu tak děje, je více. Prvním z nich je, že jsme v minulém programovém období uspěli se všemi připravenými projekty a museli jsme začít vytvářet další. Druhým problémem je, že se velmi vleče majetkoprávní vypořádání u všech připravovaných projektů. Souhrnně se jedná o tisíce smluv s vlastníky pozemků, což samozřejmě vyžaduje nemalé úsilí a čas,“ uvedl hejtman Martin Netolický, který ministryni informoval o postupu Pardubického kraje.

My budeme efektivní, zní z kraje

„V letošním roce podáme žádost o evropské prostředky v celkové hodnotě 1,844 miliardy korun, a to včetně spolufinancování Pardubického kraje. Stejně jako v minulosti připravíme projekty do zásobníku akcí za více jak půl miliardy korun, abychom mohli v případě problémů pružně reagovat a neztráceli drahocenný čas,“ sdělil hejtman Netolický.

Příspěvky od státu na havarijní stavy komunikací

Hejtman Netolický s ministryní Dostálovou projednával také příspěvek Státního fondu dopravní infrastruktury, který je v gesci Ministerstva dopravy. „Dlouhodobě upozorňujeme, že evropské a státní dotace se velice odlišují. Evropské prostředky slouží na budování nových nebo modernizaci starých silnic s vazbou na transevropské silniční koridory, zatímco státní příspěvek je určen na opravy havarijních stavů. Dle slibu pana premiéra by měly kraje získat celkově čtyři miliardy, což pro náš region činí podle délky silniční sítě přibližně 283 milionů korun,“ dodal hejtman Martin Netolický.

Komerční sdělení

Vložil: Štěpán Cháb

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace