Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Fejeton Jiřího Macků

Fejeton Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, která pokračuje i v roce 2021

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Knižní recenze

Knižní recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Na brněnském veletrhu cestovního ruchu zazářilo pardubické srdce z perníku. Křtilo se, slavilo a lákalo budoucí turisty

19.01.2018
Na brněnském veletrhu cestovního ruchu zazářilo pardubické srdce z perníku. Křtilo se, slavilo a lákalo budoucí turisty

Foto: topardubicko.cz

Popisek: Křest nového loga

Nově vzniklá Turistická oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájila svou prezentaci symbolickým křtem svého loga a představením propagačních materiálů na brněnském výstavišti, kde se koná letošní první veletrh cestovního ruchu GO a REGIONTOUR 2018. Na tento veletrh se tradičně sjeli aktéři cestovního ruchu z celé České republiky.

„Jsme nová značka, o které věřím, že bude do budoucna velmi dobře slyšet a vidět. Turistům máme co nabídnout. Jsme v srdci republiky, máme skvělou dopravní dostupnost, krásnou polabskou přírodu, pohodovou síť cyklostezek pro rodiny s dětmi, na své si přijdou i milovníci památek či tradičních významných sportovních a kulturních podniků s mezinárodním přesahem, nemluvě o kvalitních regionálních produktech a možnostech koupaní. I na Pardubicku bude letošní rok ve znamení připomenutí 100 let výročí vzniku republiky,“ sdělil při zahájení předseda rady Spolku a náměstek primátora Pardubic Jakub Rychtecký.

Brněnská výstava byla příležitostí

Pro oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech je to jedna z prvních příležitostí, jak o sobě a své činnosti dát vědět mezi odbornou veřejností a návštěvníky veletrhu, kteří zde čerpají inspiraci pro své cestování. Po celou dobu konání veletrhu se prezentuje na společném stánku Východních Čech. Expozice, která je laděna do stylu prvorepublikové kavárny, byla příjemnou a oku lahodící kulisou pro symbolický křest nového loga turistické oblasti Pardubicko.

Logo byl odvážný krok

„Volba nového loga byla tak trochu odvážným krokem. Rozhodli jsme se upustit od klasických zemitých barev a přijít s něčím, co na první pohled zaujme a možná i pozvedne náladu svou živelností a hravostí barev. Hlavní motiv srdce je vyplněn smyčkami, které symbolizují cesty, po kterých se turista může na své cestě oblastí vydat. Naproti tomu skriptové písmo claimu má odkazovat na jednu z nejznámějších tradic Pardubicka – perník a ruční písmo, které je často používáno při jeho zdobení. S logem se již nyní můžete setkávat na nově vydávaných propagačních materiálech, webových stránkách a sociálních sítích,“ vysvětlila ředitelka Spolku Petra Pacholíková.

Symbol srdce patří Pardubicku

Cílem je nejen to, aby se podoba loga postupně rozšířila do celé turistické oblasti, ale hlavně, aby se zapsala do podvědomí turistů. „V celé oblasti budeme vystupovat jednotně, aby si turista motiv srdce spojil právě s naší oblastí a uměl ho snadno přiřadit k takovým místům Pardubicka, která jsou jeho srdci nejbližší,“ doplnil předseda rady Spolku Jakub Rychtecký. 

Zdroj: Tisková zpráva

Komerční sdělení

Vložil: Štěpán Cháb

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace