Žhavá část kampaně se blíží

Tomáš Klus, který chce za koncert víc než Nohavica, přišel o balík. Prásknul nám to jeho kolega

11.10.2014

Autor: Archiv

Popisek: Tomáš Klus

Zpěváci Richard Krajčo a Tomáš Klus spolu ještě nedávno vystupovali na jednom pódiu. Nyní se však rozhádali kvůli Krajčově podpoře ministra financí Andreje Babiše a jeho hnutí ANO. Klus se nedávno vyjádřil o sponzorování akcí Krajčovy skupiny Kryštof Babišovými firmami a odpověď na sebe nenechala dlouho čekat.

Tomáš Klus nedávno poskytoval rozhovor pro Lidové noviny a v něm se mimo jiné vyjádřil i k tématu Kryštof Kempů, letních festivalů Krajčovy skupiny, na jejichž sponzoringu se podílela skupina Agrofert a kde ministr Babiš točil lidem zmrzlinu a fotil se s nimi. Klus k tomu uvedl: „Jazyk Kryštof Kempů a jejich blízké okolí se mi nelíbí, nepřijde mi to upřímné a fér.“

Na Facebooku následovala reakce od Krajča, který se podporou hnutí ANO netají již od loňských sněmovních voleb. „Mě jen zaráží, že vynáší soudy nad akcí, které se ani na chvíli nezúčastnil, nezažil ani minutu té atmosféry, nezažil propojení světa kapel a fanoušků,“ napsal kolegovi. Klus vzápětí na svém Facebooku upřesnil, že narážel na propojení turné skupiny Kryštof a politické kampaně hnutí ANO.

„Ministr financí a majitel Agrofertu Andrej Babiš, t. č. též lídr politické strany ANO, k jejíž podpoře se chtě nechtě lídr kapely Kryštof Richard Krajčo přihlásil facebookovým zvoláním `Ano, byl jsem volit`, na oné akci točil zmrzlinu a mně nepřipadá, že by to bylo jen čirou radostí z kapek deště nad kempem,“ napsal. Připomněl tak starší facebookové glosy Richarda Krajča, který jmenovitě děkoval nikoliv sponzorskému Agrofertu, ale osobně Babišovi.

Zpěváček, co se snaží mávat křídly

Ačkoli se následně oba interpreti usmířili, důsledky následovaly. KrajskéListy.cz totiž informoval jeden z Klusových kolegů, který zná detaily jeho hudební kariéry. „Tomáš měl dostat hned několik kšeftů v okolí Pardubic, ale nakonec jsou všechny zrušeny a žádný promotér mu nezavolá. A to ho chtěli, i když si říká snad 200 tisíc za koncert, což je víc než klubový Nohavica," řekl naší redakci. Důvody? Nasnadě. Kromě Syntesie v okolí Pardubic Babiš vlastní i společnost Cerea anebo Agrofert park a místní podnikatelé si pozváním Kluse nechtějí mocného muže politiky znepřátelit.

„Nepřeju mu nic zlého, ale Klus už v minulosti urážel Zemana, Bártu, teď Babiše a nevím, koho dalšího. Přitom sám by do politiky, aby něco změnil, nešel. On je spíš takový zpěváček, co se snaží mávat křídly," dodal naší redakci kolega.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.