Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Olympiáda v Koreji

Olympiáda v Koreji

Přibývají medaile, odehrávají se tu dramata,a to nejen sportovní.

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě celebrity dobrovolně neřeknou?

Roadshow po obchodních domech nebo svítící billboardy - tohle lidi nadchne a naláká. Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu

15.01.2016
Roadshow po obchodních domech nebo svítící billboardy - tohle lidi nadchne a naláká. Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu

Autor: Pardubický kraj

Popisek: Destinační společnost Východní Čechy (DSVČ) získala ocenění za kampan.

Začátkem května zahájila Destinační společnost Východní Čechy (DSVČ) velkou turistickou kampaň Vaše Východní Čechy v osmi krajských městech České republiky. Nyní za ni na veletrhu cestovního ruchu GO&Regiontour v Brně získala speciální cenu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň. Ve stejné kategorii bodovalo i Českomoravské pomezí, které skončilo na druhém místě s kampaní Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků.

Světelné billboardy a roadshow měly úspěch

Speciální cenu ve čtvrtek převzali krajský radní pro cestovní ruch René Živný a ředitelka DSVČ Alena Horáková.„Malé městské světelné billboardy, takzvané city lighty, a roadshow po obchodních domech oslovily zájemce o návštěvu Pardubického kraje v různých koutech České republiky. Lákaly především na hlavní turistické magnety kraje. Kampaň se líbila nejen veřejnosti, ale i odborné porotě,“ oznámil radní René Živný.

Kampaň byla rozdělena do dvou částí, letní a zimní, a cílila hlavně na domácí klientelu. Roadshow s kompletní turistickou nabídkou Pardubického kraje putovala po obchodních domech v Brně, Olomouci, Praze, Plzni, Liberci, Jihlavě a Ostravě. „Projekt Vaše východní Čechy byl spolufinancován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod. Celkové náklady kampaně byly více než čtyři miliony korun,“ doplnila jeho slova ředitelka DSVČ Alena Horáková.

Díky soutěži směrem k lepší kvalitě 

Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. Jednatelka C.O.T. media Eva Frindtová vysvětlila, čím kampaň Vaše Východní Čechy zaujala odbornou porotu: „Východní Čechy nepatří mezi nejvyhledávanější turistické cíle u nás, ale tato dobře zvládnutá a hlavně komplexní kampaň s velmi kvalitním grafickým zpracováním má šanci s touto situací zahýbat.“  

Cenu za první místo si z Brna odvezli zástupci Centrály cestovního ruchu Východní Moravy za kampaň Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země. Ceny vítězům předávali náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová, předseda Asociace cestovních kanceláří ČR Viliam Sivek či prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Roman Škrabánek.

 Reklamní poutač.

 Stalo se u vás něco, co by měli ostatní vědět? Napište na . 

 
 

Vložil: Lucie Bartoš

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace