Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Roadshow po obchodních domech nebo svítící billboardy - tohle lidi nadchne a naláká. Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu

15.01.2016
Roadshow po obchodních domech nebo svítící billboardy - tohle lidi nadchne a naláká. Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu

Autor: Pardubický kraj

Popisek: Destinační společnost Východní Čechy (DSVČ) získala ocenění za kampan.

Začátkem května zahájila Destinační společnost Východní Čechy (DSVČ) velkou turistickou kampaň Vaše Východní Čechy v osmi krajských městech České republiky. Nyní za ni na veletrhu cestovního ruchu GO&Regiontour v Brně získala speciální cenu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň. Ve stejné kategorii bodovalo i Českomoravské pomezí, které skončilo na druhém místě s kampaní Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků.

Světelné billboardy a roadshow měly úspěch

Speciální cenu ve čtvrtek převzali krajský radní pro cestovní ruch René Živný a ředitelka DSVČ Alena Horáková.„Malé městské světelné billboardy, takzvané city lighty, a roadshow po obchodních domech oslovily zájemce o návštěvu Pardubického kraje v různých koutech České republiky. Lákaly především na hlavní turistické magnety kraje. Kampaň se líbila nejen veřejnosti, ale i odborné porotě,“ oznámil radní René Živný.

Kampaň byla rozdělena do dvou částí, letní a zimní, a cílila hlavně na domácí klientelu. Roadshow s kompletní turistickou nabídkou Pardubického kraje putovala po obchodních domech v Brně, Olomouci, Praze, Plzni, Liberci, Jihlavě a Ostravě. „Projekt Vaše východní Čechy byl spolufinancován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod. Celkové náklady kampaně byly více než čtyři miliony korun,“ doplnila jeho slova ředitelka DSVČ Alena Horáková.

Díky soutěži směrem k lepší kvalitě 

Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. Jednatelka C.O.T. media Eva Frindtová vysvětlila, čím kampaň Vaše Východní Čechy zaujala odbornou porotu: „Východní Čechy nepatří mezi nejvyhledávanější turistické cíle u nás, ale tato dobře zvládnutá a hlavně komplexní kampaň s velmi kvalitním grafickým zpracováním má šanci s touto situací zahýbat.“  

Cenu za první místo si z Brna odvezli zástupci Centrály cestovního ruchu Východní Moravy za kampaň Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země. Ceny vítězům předávali náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová, předseda Asociace cestovních kanceláří ČR Viliam Sivek či prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Roman Škrabánek.

 Reklamní poutač.

 Stalo se u vás něco, co by měli ostatní vědět? Napište na . 

 
 

Vložil: Lucie Bartoš

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace