Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Volby 2017

Volby 2017

Žhavá část kampaně se blíží

Letošní Karlovy Vary

Letošní Karlovy Vary

Co se dělo na festivalu

Kultura

Kultura

Pojďme se bavit: Je tu hudba, film, knihy, výstavy, nechybí exkluzivní recenze

Životní knockouty

Životní knockouty

Dal vám život ránu na solar? Nejste v tom sami, čtěte skutečné příběhy

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě celebrity dobrovolně neřeknou?

Rozhovory

Rozhovory

Politici, umělci, zkrátka každý, kdo má co říci

Mr.Baker: Koncept českých pekařství se úspěšně rozvíjí

17.02.2014
Mr.Baker: Koncept českých pekařství se úspěšně rozvíjí

Autor: Mr.Baker

Popisek: Ilustrační foto

Pekařství Mr.Baker je originální český koncept prodejen s čerstvým pečivem. Jeho pobočky najdete zejména na důležitých místech dopravní infrastruktury, kde cestujícím nabízejí možnost kvalitního čerstvého občerstvení za příjemné ceny. Aktuálně má Pekařství Mr.Baker celkem 32 poboček po celé republice. V tomto roce chystá nejen další rozšíření pobočkové sítě, ale také obohacení o nové koncepty.

V prodejnách Pekařství Mr.Baker najdou zákazníci široký sortiment sladkého i slaného pečiva, obložených baget,  salátů nebo třeba jogurtů. Čerstvé pečivo dodává řada regionálních producentů, rodinných firem s dlouholetou tradicí. Základem je kvalita a maximální snaha vyjít vstříc přání zákazníků.

„Řada zákazníků u nás například nakupuje cestou z práce. Abychom jim mohli i odpoledne nabídnout čerstvé pečivo, zavážíme většinu našich provozoven i několikrát denně,“ říká Stanislav Malík, Business unit manager Mr. Baker. Zákazníky oblíbené jsou také pravidelné akce. V únoru a v březnu to je nabídka 2+1 za korunu, která se týká dvanácti různých produktů, včetně několika druhů croissantů, francouzské bagety nebo třeba párku v rohlíku. V tomto roce se společnost také více zaměří na sezonní kampaně, které umožní obohatit nabídku o další druhy pečiva.

Francouzský koncept pečení přímo na prodejně

„Aktuálně jsme otevřeli několik nových provozoven nového typu s názvem Hello! Jde o zajímavý koncept podle francouzského vzoru, který si také u nás rychle získává oblibu zákazníků. Téměř tři čtvrtiny sortimentu se vyrábějí přímo na prodejně, pečeme vlastní koláče, vyrábíme velké množství baget, jogurtů i salátů,“ přibližuje další novinku pan Malík.

Oblíbené jsou také pizzerie La mia Stazione, které spojují výhody rychlého občerstvení s možností pohodlně si jídlo vychutnat v příjemném prostředí bez nutnosti vzdálit se z objektu nádraží. V ČR najdeme v současnosti již čtyři, mimo jiné i v Brně a v Olomouci.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Anička Vančová

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace