Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Na vlastní kůži

Na vlastní kůži

Ivan Břešťák dělal krimi na Nově, má na kontě 1 200 reportáží. Nyní se vydává pro Krajské listy.cz tam, kam se bojí i benga

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Zrcadlo, zrcadlo, který kraj je ze všech nejkrásnější? Jasně že Olomoucký, zní z horkovzdušného balónu i lyžařského trenažéru

06.11.2017
Zrcadlo, zrcadlo, který kraj je ze všech nejkrásnější? Jasně že Olomoucký, zní z horkovzdušného balónu i lyžařského trenažéru

Autor: Olomoucký kraj

Popisek: Olomoucký kraj při sebeprezentaci v Praze

Roadshow Vzhůru do Olomouckého kraje se překlopila do druhé poloviny svojí cesty. Dohromady má navštívit dvacet míst v Česku i zahraničí a přilákat tak do našeho kraje další turisty. Tématem propagační akce jsou zimní sporty, lázně a adventní trhy. Motivem kampaně je horkovzdušný balón, v němž se lidé mohou proletět.

O skvělých jesenických sjezdovkách, prvotřídních lázních a oblíbených vánočních jarmarcích provoněných punčem místní lidé vědí. Díky roadshow se teď o nich dovědí také obyvatelé Pardubic, Vídně, Bratislavy či například Krakowa. Tam všude má marketingový tým ještě vyrazit.

Stánky procestují kus Evropy

Uvnitř informačních stánků zjistí zájemci všechno potřebné k tomu, aby v našem regionu mohli strávit aktivní, pohodovou a zábavnou dovolenou. A nejen to. „Součástí doprovodného programu je také ochutnávka regionálních potravin nebo například lyžařský trenažér,“ uvedl vedoucí oddělení cestovního ruchu Olomouckého kraje Radek Stojan.

A nakonec i soutěž

Lidé, kteří v průběhu roadshow vyplní jednoduchý dotazník, postoupí do slosování o atraktivní cenu, kterou je let horkovzdušným balónem. Iniciativa díky tomu zjistí, které kraje a volnočasové aktivity lidé upřednostňují a díky tomu jim připraví i dovolenou přímo na tělo. Připraví investice, které budou plnit sny o krásné dovolené. 

Zdroj: tisková zpráva

Válcuje vás život, úřady, politici? Zažili jste, nebo jste viděli něco, co by měli ostatní vědět? Pište, foťte, posílejte na .

Vložil: Štěpán Cháb

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace