Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Olomoucký kraj dá na regionální značky 300 tisíc

08.03.2014
Olomoucký kraj dá na regionální značky 300 tisíc

Autor: Parlamentní listy.cz

Popisek: peníze, ilustrační foto

Olomoucký kraj uvolní 300 tisíc korun na podporu regionálních značek. K nim patří označení „Haná regionální produkt“, „Jeseníky originální produkt“ a „Moravská brána regionální produkt“. Rozhodli o tom členové Rady Olomouckého kraje.

O rozhodnutí informoval web Olomouckého kraje. Každá z regionálních značek získá na propagaci částku 100 tisíc korun. „Značky podporují místní podnikatele, zvyšují sounáležitost občanů s regionem a mají potenciál pro rozvoj cestovního ruchu,“ uvedl náměstek hejtmana Michal Symerský.

Vicehejtman zároveň uvedl, že pro příští rok se kraj pokusí dohodnout s jednotlivými provozovateli značek na společném postupu a dosáhnout tak snížení cen za propagaci. „Za stejné množství finančních prostředků by bylo možné zvýšit objem služeb v této oblasti,“ uvedl Michal Symerský.

Značka „Haná regionální produkt“ sdružuje 65 výrobků, „Jeseníky originální produkt“ 48 a „Moravská brána regionální produkt“ 19.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh, v koši určitě neskončí! Na vaše unikátní zážitky čekáme na , do předmětu napište Příběh

Vložil: Redaktor KL

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace